بازدید 1341

مسکو: آمریکااز سطح مسئولیت و خطرات لفاظی‌های تهاجمی‌اش آگاه نیست

وزارت خارجه روسیه در واکنش به تهدید امروز این کشور مبنی بر لزوم نابودی کلاهک های خود اعلام کرد: آمریکا از سطح مسئولیت و خطرات لفاظی‌ های تهاجمی خود آگاه نیست.
کد خبر: ۸۳۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰ 03 October 2018

وزارت خارجه روسیه در واکنش به تهدید امروز این کشور مبنی بر لزوم نابودی کلاهک های خود اعلام کرد: آمریکا از سطح مسئولیت و خطرات لفاظی‌ های تهاجمی خود آگاه نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه لحظاتی پیش و در واکنش به تهدید امروز مسکو توسط نماینده آمریکا در ناتو مبنی بر لزوم نابودی کلاهک های مسکو تصریح کرد: به نظر می‌ رسد کسانی که چنین بیانیه‌ هایی صادر می‌ کنند از سطح مسئولیت خود و خطرات لفاظی‌ های تهاجمی خودشان اطلاعی ندارند.

«کِی بایلی هاتچیسون» (Kay Bailey Hutchison) نماینده دائم آمریکا در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ساعاتی پیش در اظهاراتی تهدید کرد: روسیه باید توسعه موشک های جدیدی که می توانند کلاهک هسته ای حمل کنند را متوقف کند.

نماینده دائم آمریکا در ناتو در  این باره در بروکسل گفت: وقت آن فرا رسیده است تا روسیه به پای میز مذاکره آمده و نقض تعهداتش را (در توافقات میان مسکو و واشنگتن در دوران جنگ سرد) متوقف کند.

وی در ادامه افزود: ما به توانمندی هدف قرار دادن موشک های (روسیه) که می‌ تواند کشورهای ما را (در ناتو) هدف قرار دهد، نگاه داشته و آن را بررسی خواهیم کرد.

این درحالیست که واشنگتن چند روز پیش نیز تهدید کرده بود تا در صورت نیاز مسکو را به محاصره درمی آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار