بازدید 12786

مقایسه آخرین قیمت‌ها در موتور جست‌وجوی قیمت

کد خبر: ۸۳۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 02 October 2018

خرید انلاین به این سرعت باورنکردی در حال رشد در بین ایرانیان است. افزایش تعداد فروشگاه‌های آنلاین از یکسو و راه‌اندازی کانال فروش آنلاین از سوی فروشگاه‌های فیزیکی باعث رقابت بین این فروشگاه‌ها و کاهش قیمت‌ها به نفع خریدار شده است. هم اکنون هزاران فروشگاه آنلاین مشغول به فعالیت هستند.

یکی از اپلیکیشن‌های خرید انلاین که در بین کابران ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است، اپلیکیشن و وبسایت ترب هست. ترب مانند گوگل هست با این تفاوت که ترب فقط قیمت محصولات در فروشگاه‌ها را جست‌وجو می‌کند. به صورت دقیق‌تر ترب قیمت‌های صدها فروشگاه معتبر را به صورت لحظه‌ای برای بیش از دو میلیون محصول با هم مقایسه می‌کند و بالافاصله پس از تایپ اسم محصول مورد نظر ارزان‌ترین فروشگاه را در بین فروشنده‌های آن محصول برای کاربران پیدا می‌کند.

برای مثال می‌توانید از دسته‌بندی ترب ، قیمت گوشی را انتخاب کنید و قیمت انواع گوشی در بازار را در ترب پیدا کنید برای خرید روی نام فروشگاه کلیک کنید و خرید را از بسایت فروشنده تکمیل کنید.

اگر قصد اطلاع از قیمت گوشی‌های سامسونگ را دارید، با انتخاب لیست  قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید با فیلترهای قیمت انواع گوشی این برند در فروشگاه‌ها را با هم مقایسه کنید.

با ترب می‌توانید از قیمت جدیدترین گوشی‌های اپل که به زودی در بازار ایران نیز عرضه خواهند شد، مطلع باشید و قیمت فروشندگان مختلف را با هم مقایسه کنید. برای مثال از این لینک  قیمت آیفون ایکس اس را زیر نظر داشته باشید.

 با معرفی محصول مورد نظر در اپلیکیشن ترب از طریف آیکون زنگ از تغییر قیمت آن در بازار مطلع شوید و هر موقع هر فروشگاهی تخفیف زد، ترب سریعا شما را از تغییر قیمت آن فروشگاه باخبر خواهد کرد. از این لینک قیمت پاوربانک energizer می‌‌بینید.

با استفاده از نمودارهای زمانی قیمت محصولات در ترب می‌توانید با یک نگاه از تغییر قیمت محصولات مورد نظر خود در بازار مطلع شوید. برای مثال برای با انتخاب هر محصولی از دسته قیمت گوشی هواوی تغییر قیمت متوسط بازار و کمترین قیمت بازار را مشاهده خواهید کرد. در نمودار زیر تغیر زمانی قیمت گوشی هواوی Nova 3e را می‌بینیم :

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها