بازدید 3705

قرارداد کریم انصاری فر با ناتینگهام چه شد؟

بین انصاری فرد و ناتینگام یک توافق نامه امضا شده بوده و طرفین بر سر جزئیات به توافق نرسیدند و قرارداد نهایی امضا نشده است.
کد خبر: ۸۳۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 02 October 2018

کریم انصاری فرد یکی از ابهامات نقل و انتقالات این فصل اروپاست، او پس از پشت سرگذاشتن یک فصل موفق در المپیاکوس یونان و جام جهانی روسیه با پیشنهادهای قابل توجهی روبرو شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کریم در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه های ترکیه نزدیک شد و همه منتظر حضور او در سوپر لیگ ترکیه بودند. در همان روزها خبر تمایل ناتینگهام فارست، تیم قدیمی انگلیس به انصاری فرد هم منتشر شد. در شرایطی گفته می شد کریم راهی انگلیس می شود که پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته شده بود.

انصاری فرد پیش از بازی دوستانه تیم ملی ایران با ازبکستان سعی کرد این معما را حل کند. او ۱۹ شهریور در گفتوگو با دوربین برنامه نود عنوان کرد با ناتینگهام قرارداد امضا کرده و به زودی راهی انگلیس می شود.باشگاه المپیاکوس هم رسما اعلام کرد مهاجم فصل قبلش به تیم دسته اولی ناتینگام فارست پیوسته است. حتی عکس کریم با پیراهن ناتینگهام منتشر شد.

۲۲ روز از مصاحبه انصاری فرد می گذرد اما در این سه هفته این بازیکن در تمرین ناتینگهام دیده نشده است. سایت باشگاه هم هیچ خبری درباره جذب این بازیکن منتشر نکرده است. در فهرست بازیکنان ناتینگام هم اثری از این بازیکن ایرانی دیده نمی شود. سوال اصلی این است که انصاری فرد واقعا با ناتینگام قرارداد امضا کرده بود؟

نام انصاری فرد در بین بازیکنان بدون تیم اروپا هم دیده می شود. گویا بین انصاری فرد و ناتینگام یک توافق نامه امضا شده بوده و طرفین بر سر جزئیات به توافق نرسیدند و قرارداد نهایی امضا نشده است. کارانکا سرمربی ناتینگهام هم در هفته قبل یکی دو بار درباره جذب انصاری فرد صحبت کرد و اعتراف کرد هنوز توافق بین دو طرف حاصل نشده است.

در چند روز گذشته انصاری فرد و باشگاه ناتینگهام درباره این قرارداد پیچیده سکوت کردند و مشخص نیست در نهایت این بازیکن می تواند به علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی در فوتبال انگلیس ملحق شود؟ طبق اطلاعاتی که رسیده انصاری فرد پیش از بسته شدن پنجره نقل و انقالات تابستان قرارداد خود را با المپیاکوس فسخ کرده است و می تواند به صورت بازیکن آزاد راهی تیم مدنظرش شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان