بازدید 2186

جمع آوری ۷۱ معتاد متجاهر در پایتخت

کد خبر: ۸۳۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ 02 October 2018

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمع آوری ۷۱ معتاد متجاهر و ۱۱۲ خرده فروش مواد مخدر در اطراف مدارس و معابر عمومی خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در گفتگو با میزان گفت: با آغاز سال تحصیلی طرح پاکسازی اطراف مدارس تا شعاع هزار متری، محیط‌های تفریحی و حاشیه بزرگراه‌های پایتخت از لوث معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در حال انجام می‌باشد که در این راستا ماموران موفق شدند ۷۱ متعاد متجاهر را جمع آوری کنند.

وی بابیان اینکه در خلال اجرای طرح مذکور ۷۵ خرده فروش مواد مخدر که در معابر عمومی و مناطق آلوده در حال فروش مواد مخدر بودند شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی صورت گرفته از آنان بیش از دو کیلوگرم انوع مواد مخدر سنتی و صنعتی و مقداری آلات و ادوات مصرف مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به انجام طرح دیگر توسط ماموران این پلیس، اعلام کرد: طرح پاکسازی اطراف مدارس تا شعاع یک هزار متر نیز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است که در این عملیات نیز ماموران موفق شدند تعداد ۳۷ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با تحقیقات تکمیلی از خرده فروشان، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار خواهند گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی