بازدید 7827
دعوت رانندگان تاکسی‌های آنلاین به رعایت قوانین و کاهش ترافیک

۵ دقیقه استراحت برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی

کد خبر: ۸۳۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 01 October 2018

تاکسی آنلاین تپ‌سی با اجرای یک کمپین، ضمن دعوت از رانندگان تاکسی‌های آنلاین به یک استراحت کوتاه و پذیرایی، از آنها می‌خواهد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، در کاهش ترافیک شهر، نقش ایفا کنند.

به گزارش تابناک، با بازگشایی مدارس تهران، ترافیک شهر افزایش پیدا کرده و احتمالا در هفته‌های آینده، به روال سال‌های گذشته، آلودگی هوا نیز در نیمه دوم سال به آن اضافه می‌شود. تپ‌سی به مدت سه روز به صورت سمبلیک ایستگاه‌هایی در شهرهای تهران و کرج در نظر گرفته تا به رانندگان زحمت‌کش تاکسی‌های اینترنتی خسته‌نباشید بگوید و به آنان یادآوری کند که نقش آنان در روان کردن ترافیک می تواند چشم‌گیر باشد. وقتی ترافیک روان باشد راننده‌ها نیز، در پایان کار، با اعصابی راحت‌تر و روحیه‌ای بهتر به منزل می روند.

کمپین "5 دقیقه استراحت" تپ‌سی که از نهم تا یازدهم مهر اجرا می‌شود، به رانندگان همه‌ی #تاکسی‌های_آنلاین امکان یک استراحت کوتاه می‌دهد. ون‌هایی که در مناطق مشخصی از شهرهای تهران و کرج، از 9 صبح تا 9 شب حضور دارند، ضمن ارائه‌ی بسته‌های پذیرایی به رانندگان تاکسی‌های آنلاین، بروشوری حاوی مهم‌ترین قوانین راهنمایی و رانندگی که رعایت آنها باعث کاهش ترافیک می‌شود را نیز به آنها می‌دهند.

مناطق استقرار ون‌های تپ‌سی در تهران میدان هفت حوض، خیابان آزادی (ایران فیلم)، بزرگراه جناح (از سمت آزادی)، بزرگراه ستاری (کوروش)، میدان نوبنیاد، خیابان معلم، خیابان فاطمی و میدان آرژانتین و در کرج جاده ملارد، پارک نبوت و بل سنتر خواهد بود. تپ‌سی امیدوار است این حرکت سمبلیک، هم نشانی از قدردانی آن شرکت از رانندگان تاکسی‌های آنلاین باشد و هم آنان را ترغیب به رعایت قوانین ساده‌ای نماید که در روان شدن ترافیک تاثیر دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار