بازدید 1999
۱

بهترین برنامه‌ها برای مقاله‌نویسی

کد خبر: ۸۳۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴ 01 October 2018

بسیاری از دانشجویان برای نوشتن مقاله‌ با مشکل روبه‌رو می‌شوند؛ اما تکنولوژی راهی برای حل این مشکل پیدا کرده است.

به گزارش آنا، امروزه زبان انگلیسی در همه رشته‌ها کاربرد دارد و یک دانشجو باید دانش ابتدایی از این زبان داشته باشد. هر رشته تحصیلی شامل چند واحد زبان تخصصی می‌شود بنابراین نوشتن مقاله یا گزارش به زبان انگلیسی دیگر تنها مختص دانشجویان رشته مترجمی و ادبیات انگلیسی نیست.

یکی از مهارت‌های ضروری در دانشگاه توانایی نوشتن چند جمله مرتبط با هم در قالب یک مقاله یا گزارش است. اگر نتوانید کلمات را به‌خوبی در کنار هم قرار دهید و جملات را به‌درستی روی کاغذ پیاده کنید، هیچ‌وقت نمی‌توانید دانش و نبوغ خودتان را به رخ دیگران بکشید.

نوشتن مقاله و گزارش در زبان مادری به‌اندازه کافی سخت است، حال فرض کنید که باید آن را به زبان انگلیسی بنویسید. متأسفانه نوشتن مقاله در زبان انگلیسی به مهارت زیادی نیاز دارد. البته لازم نیست زیاد نگران باشید، چراکه تکنولوژی در قالب برنامه‌های کاربردی به کمک شما می‌آید.

در ادامه بهترین برنامه‌ها برای نوشتن مقاله و گزارش به زبان انگلیسی را به شما معرفی می‌کنیم.

دیکشنری دات کام هم به‌صورت نسخه وب کار می‌کند و هم برای سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است. این برنامه بهترین دیکشنری‌ آنلاینی است که می‌توانید پیدا کنید. در دیکشنری دات کام بیش از ۲ میلیون تعریف از کلمات وجود دارد. می‌توانید کلمات محبوب خود را ذخیره کنید و هر روز کلمات جدید یاد بگیرد. این برنامه به شکل آفلاین نیز کار می‌کند بنابراین همیشه در دسترس شماست.

گرامرلی، این برنامه برای سیستم عامل ویندوز و مک ارائه شده است و بیش از ۲۵۰ نکته دستور نگارشی دارد. بدین ترتیب نوشته شما را با این نکات دستوری مطابقت می‌دهد و اگر اشتباهی داشته باشید، جایگزین درست آن را به شما ارائه می‌کند. همچنین این برنامه املای کلمات را نیز چک می‌کند. گرامرلی با توجه به متن، برای برخی از کلمات پیشنهاد‌هایی ارائه می‌کند تا خوانایی نوشته شما را بهبود ببخشد.

همینگوی که تنها در نسخه وب ارائه شده است، از طریق برجسته‌سازی قیدها، جملات مجهول و کلمات پیچیده به شما کمک می‌کند تا متنی قوی و واضح بنویسید. استفاده از این برنامه بسیار راحت است. بعد از این که متن را نوشتید، این سایت به‌سرعت آن را بررسی می‌کند و پیشنهاد‌ها و انتقاداتی به شما ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید به‌صورت آفلاین از این برنامه استفاده کنید، نسخه دسکتاپ را دانلود کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خودتون می گین نظرات فینگلیش منتشر نمی کنید بعد تو متن اسم نرم افزارها رو فینگلیش می نویسین؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار