بازدید 2148
گزارش

ادعای جدید سازمان لیگ:درآمد50میلیاردی لیگ فوتبال از اپراتور موبایل

کد خبر: ۸۳۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 01 October 2018

در جلسه توجیهی تبلیغات محیطی لیگ هجدهم توضیحاتی از قرارداد جدید سازمان لیگ ارائه شد اما هیچ رسانه ای نمی تواند ارقامی که درودگر ادعا کرده را بدون شواهد و مدارک باور کند چرا که سالهاست فوتبال ایران به عددها و وعده ها در این زمینه نرسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه توجیهی تبلیغات محیطی لیگ هجدهم فوتبال ایران امروز (یکشنبه) در مرکز ملی فوتبال با حضور نمایندگان هیات‌های استان‌ها، سازمان لیگ و شرکت تیراژه فیلم که متولی تبلیغات محیطی این فصل لیگ برتر است برگزار شد. طبق آمار و ارقامی که در این جلسه اعلام شد شرکت تیراژه فیلم تا کنون هشت میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت کرده است که هفت میلیارد آن به صورت چک و یک میلیارد آن به صورت نقدی پرداخت شده است که با ۳.۵ میلیارد تومان از این پول حقوق معوقه داوران پرداخت شد و با حدود ۲.۵ میلیارد دیگر از آن به باشگاه‌هایی که بدهکار بودند پرداختی صورت گرفت. همچنین شرکت همراه اول به عنوان اسپانسر اصلی لیگ هجدهم اعلام و معرفی شد. اولین قرارداد هم با این شرکت امضا شده است. قرارداد با همراه اول به این صورت است که سازمان لیگ حدود ۵۰ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

ادعای جدید سازمان لیگ:درآمد50میلیاردی لیگ فوتبال از اپراتور موبایل

طبق اعلام صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ شرکت تیراژه فیلم باید حداقل ۸۵ میلیارد تومان درآمد از طریق اسپانسر در لیگ هجدهم داشته باشد(درودگر نگفت که منظور از این رقم عایدی فدراسیون است یا سود شرکت پیمانکار؟) که تاکنون این شرکت حدود ۹۰میلیاردتومان قرارداد در آستانه امضاء دارد. هم‌چنین قرار است از مبلغ‌هایی که قرارداد بسته می‌شود ۸۰درصد آن به باشگاه‌ها، ۱۰درصد آن به فدراسیون فوتبال، سه تا پنج درصد آن به هیات فوتبال و پنج درصد آن به سازمان لیگ تعلق می‌گیرد. سازمان لیگ درخواستی داده است تا سهم فدراسیون کاهش پیدا کند. در این جلسه عنوان شد که هر نوع تبلیغات در ورزشگاه‌ها باید با سازمان لیگ هماهنگ شود و باشگاه‌ها نمی‌توانند به صورت مستقل با شرکتی برای تبلیغات قرارداد امضاء کنند. البته باشگاه‌ها می‌توانند با سازمان لیگ مذاکره کنند تا بتوانند تبلیغات مجزای خودشان را داشته باشند.

درآمدها بین باشگاه‌ها هم بر اساس یک جدول تقسیم بندی می‌شود که ۵۰ درصد آن به صورت مساوی بین تمامی باشگاه‌ها و ۵۰ درصد دیگر بر اساس جایگاه آنها در جدول رده بندی لیگ برتر به آنها پرداخت می‌شود. البته سازمان لیگ در تلاش است تا پارامتری هم برای باشگاه‌های پر طرفدار در نظر بگیرد. در این جلسه اعلام شد که اگر استندهای تبلیغات محیطی در ورزشگاه‌ها آماده نباشد از برگزاری بازی جلوگیری می‌شود و هیات‌های استان‌ها موظفند این استندها را قبل از برگزاری بازی آماده کنند. همچنین ۴۸ساعت قبل از بازی‌های بین‌المللی تبلیغات محیطی لیگ برتر از ورزشگاه‌ها پاک می‌شود. در این جلسه مدیر شرکت تیراژه فیلم با قاطعیت اعلام کرد که به هیچ عنوان به شرکت‌های متقاضی تخفیف نمی‌دهد تا برای مثال همراه اول که قراردادی حدود ۵۰ میلیارد امضا کرده است سال آینده از امضای قرارداد جدید خودداری نکند.

او همچنین اعلام کرد که یکی از دلایلی که سال‌های گذشته تبلیغات محیطی با شکست روبرو شد همین مسئله بوده و همکاران او در شرکت‌های تبلیغاتی قراردادی بسته‌اند که به راحتی سازمان لیگ را با مشکلات کنونی مواجه کردند.طبق اعلام صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ حدود ۱۶۰ میلیارد تومان طلب طی سال‌هایی که تبلیغات محیطی در ورزشگاه‌ها اجرا شده وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی