بازدید 5626

خبرخوب برای استقلال از یک بازیکن جدید

کد خبر: ۸۳۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 30 September 2018

بال کناری آبی پوشان پایتخت به شرایط بازی رسیده است و می تواند در دیدارهای بعدی به میدان رود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از جدایی امید نورافکن استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن را برای جناح چپ خود در نظر گرفت. آبی پوشان پایتخت با میثم تیموری بازیکن فصل قبل پارس جنوبی که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد قرارداد امضا کردند.

تیموری حتی یک بازی هم با پیراهن استقلال به میدان نرفت و مصدومیت او باعث شد تا دور از میادین باشد. او چند روزی است که به شرایط بازی رسیده است و با دیگر هم تیمی هایش در حال تمرین کردن است.به نظر می رسد که تیموری می تواند در ترکیب استقلال به میدان رود و خیال شفر به زودی از جناح چپ راحت خواهد شد. این بازیکن تکنیک بالایی دارد و سرعت او و نفوذهای که دارد می تواند مهاجم سر زن و هدف استقلال مثل الحاجی گرو و مرتضی تبریزی را در موقعیت گلزنی خلق کند.

مشکل اصلی استقلال ناتوانی در خلق موقعیت گلزنی است و همین باعث شده تا آنها در ۷ بازی خود تنها در دو بازی موفق به گلزنی شوند و این اصلا آمار خوبی برای تیمی که برای قهرمانی بسته شده است نیست.حضور تیموری در جناح چپ استقلال و بازگشت داریوش شجاعیان می تواند شرایط را برای استقلال بسیار تغییر دهد و شفر به چنین بازیکنان نیاز دارد. تیموری به شرایط بازی رسیده است و حتی برابر نفت مسجد سلیمان هم می تواند به میدان رود و باید منتظر تصمیم شفر ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی