بازدید 1582

1000 تن گوشت مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی تامین شد

کد خبر: ۸۳۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 30 September 2018

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با پیگیری‌های این صندوق 1000 تن گوشت مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی کشور تامین و ابلاغیه‌ای برای دریافت آن صادر شد.

بعه گزارش مهر، ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با تاکید وزیر علوم و به منظور پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت و راهبری تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری و جلوگیری از تاثیر منفی ناشی از بروز بحران اقلام اساسی به ویژه برنج، گوشت قرمز، مرغ، ماهی تلاش‌های گسترده‌ای از سوی صندوق رفاه دانشجویان انجام شده‌است.

وی افزود:با هماهنگی وزارت علوم و همچنین وزارتخانه‌های صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و شرکت‌های ذیربط اقداماتی نظیر اخذ اطلاعات دقیق نیازهای غذاخوری‌های دانشجویی و ارسال اطلاعات به سازمان بازرسی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی در این راستا انجام شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم موفق شدیم 3 مهر سالجاری از شرکت پشتیبانی امور دام میزان 1000 تن گوشت منجمد وارداتی مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی به تفکیک استان را جهت تحویل کالای مذکور به مدت 2 ماه دریافت کرده و برای تحویل کالای مذکور به واحدهای استانی ابلاغیه‌ای را صادر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی