نبض خبر؛

حمله مرگبار به اتوبوس در جاده اصفهان-بوشهر

کد خبر: ۸۳۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 30 September 2018
تعداد بازدید : 23337
بازدید 58184
حدود ساعت یک بامداد روز سوم مهر ماه در مسیر سمیرم به یاسوج ناگهان یکی از مسافران که در قسمت جلو اتوبوس، متوجه پرتاب سنگ بزرگی به شیشه جلو اتوبوس و مصدومیت راننده از ناحیه چشم بر اثر برخورد سنگ و انحراف اتوبوس شده است. این مسافر خانم که مربی آموزشگاه رانندگی بوده است بلافاصله در چند ثانیه کنترل اتوبوس را به دست گرفته و اتوبوس را متوقف کرده و با توجه به اینکه اتوبوس در نزدیکی یک پل بوده و امکان سقوط آن و سرنشینانش در پل زیاد بوده این مسافر خانم بسیار به موقع اقدام و جان مسافران را نجات داده است. به گفته برادر راننده این اتوبوس، بر اثر پرتاب سنگ، راننده چشم راست خود را از دست داد و به کُما رفت! اظهارات برادرِ قربانی این حادثه را می‌شنوید.
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۱۱
واقعا جای تاسف دارد. اول اینکه برای راننده محترم آرزوی شفای عاجل داریم. دوم تقاضای پیگیری قاطع موضوع توسط مقامات مربوطه. و سوم معرفی آن خانم محترم و تقدیر شایسته از ایشان که واقعاً با اقدام به موقع سبب پیشگیری از یک فاجعه انسانی بسیار بزرگ شده است (قابل توجه نادانهایی که معتقدند جای خانمها فقط در آشپزخانه و پستوهاست).
این قهرمان ملی و شیرزن جامعه را معرفی و از او به بهترین نحو تقدیر شود.
راهزنی ها شروع شد
مقصر اصلی علاوه بر فرد حمله کننده کارخانه ی سازنده شیشه اتوبوس میباشد. امروزه و از بیش از بیست سال پیش استانداردهای شیشه سازی ماشینها در صورت مراعات شدنامکان چنین اتفاقهایی را غیر ممکن ساخته است.
در ایران برخی موجودات دو پا زندگی می کنند که به اندازه حیوان چهارپا هم شعور ندارند . متأسفم .
این حمله نیست. این اتفاق قبلا هم افتاده. سنگ لای دو چرخ عقب کامیون گیر میکند و در حرکت ناگهان سنگ جدا شده و به ماشین عقب برخورد می کند.
خدالعنتشون بکن که باجان مال مردم این جور بازی میکنند واگراین خانم بیدار نبود چه فاجعه ای به بار می امد
آفرین به این زن شجاع آفرین آفرین آفرین.تشکر فراوان
باید این افراد که مزاحمت های اینچنینی میکنند گفسد فی الارض شناخته شوند. ۸۰ میلیون جمعیت داریم و با حذف برخی از زباله ها اتفاقی نخواهد افتاد
بی شرفها! پرتاب یک سنگ زندگی یک خانواده رو با بحران روبرو کرد!
آفرین به این شیرزن