بازدید 8740

پیمنت۲۴ ارائه دهنده خدمات ارزی

کد خبر: ۸۳۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 30 September 2018

کمی قبل‌تر را به خاطر دارید؟ زمانی که شما درآمد دلاری داشتید ولی با روش‌های بسیار پیچیده باید آن را داخل کشور نقد می‌کردید. امروزه با روش‌های بسیار آسان‌تر می‌توانید اقدام به نقد کردن درآمدهای ارزی خود کنید و این بستر در داخل کشور توسط پیمنت۲۴ فراهم شده است.

به گزارش تابناک، مجموعه پیمنت۲۴ در ارائه خدمات ارزی برای حل مشکلات پرداخت‌های ارزی و دریافت درآمدهای به دست آمده از منابع خارج از کشور، کار خود را در سال ۱۳۸۷ آغاز کرد. در حال حاضر گستره‌ی فعالیت مجموعه‌ی پیمنت۲۴ به حدی رسیده است که وب‌سایت این مجموعه در حال حاضر روزانه بازدید چشمگیری از مشتریان ثابت و جدید دارد.

مجموعه پیمنت۲۴ با گذشت بیش از ۹ سال فعالیت در حوزه‌ خدمات ارزی بین‌المللی و ارائه خدمات گسترده همچنان اولین مجموعه‌های مالی و ارزی کشور است. مجموعه پیمنت۲۴ در سه دفتر شیراز، اصفهان و تهران در حال ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است.

حضور نیروی انسانی قوی و با انگیزه، باعث شده تعداد افرادی که به صورت ثابت امور پرداخت ارزی خود را به پیمنت۲۴ می‌سپارند به سرعت افزایش پیدا کند. حجم بالای سفارشات در هر روز نیاز به پشتیبانی مستمر در ساعات مختلف شبانه روز را برای پیشبرد هر چه سریع‌تر سفارشات این مشتریان ایجاد می‌کند. پیمنت۲۴ در حال حاضر تنها مجموعه پرداخت‌های ارزی بین‌المللی در کشور است که با تکیه بر نیروی انسانی متخصص در ساعات مختلف شبانه روز، حتی روزهای تعطیل، پشتیبانی مستمر به مشتریان ارائه می‌دهد.

خدمات پیمنت۲۴

مجموعه پیمنت24 خدمات ارزی از قبیل، افتتاح حساب و حواله ارز از طریق پی پال،‌ افتتاح حساب بانکی بین المللی، پرداخت و شارژ از طریق وب مانی، خرید و فروش ارزهای رمز پایه، جابه جایی پول از طریق‌ حواله وسترن یونیون به تمام نقاط دنیا، ثبت شرکت در ارمنستان برای اخذ اقامت در کشور ارمنستان،‌ صدور مستر کارت و امکان پرداخت از طریق این کارت‌ها،‌ ثبت نام آزمون‌های مختلف بین المللی،‌ رزرو هتل‌های خارجی،‌ اقتتاح حساب دولوپر اپل،‌ رزرو پروازهای خارجی،‌ رزرو وقت سفارت برای علاقمندان به مهاجرت، پرداخت و رزرو از طریق ویزا و مستر، همچنین سیم کارت‌های مجازی را برای مشتری‌ها ارائه می‌کند. تمام این خدمات در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ مشکلی توسط متخصصان مجربی که در مجموعه پیمنت ۲۴ مشغول به کار هستند برای مشتری‌ها انجام خواهد شد.

تیم پشتیبانی مجرب پیمنت۲۴ در ساعات مختلف روز مشغول پاسخگویی به مشکلات و سوال‌های مشتری‌ها خواهد بود. برای خرید از پیمنت ۲۴ کافی است که با تیم فروش متخصص این مجموعه تماس بگیرید تا تمام سوال‌های شما با حوصله و دقیق پاسخ داده شود که در صورت تمایل خرید خود را انجام دهید.

ثبت شرکت در ارمنستان

مجموعه پیمنت24 خدمت جدیدی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار و ایجاد درآمد است. چرا باید ثبت شرکت در ارمنستان داشته باشیم، ثبت شرکت می‌‌تواند برای هرگونه فعالیت تجاری و غیر تجاری منظم و سازماندهی شده قدم خوبی بوده و باعث موفقیت در کسب‌وکار باشد. سوال دیگری که می‌توانید در این عرصه داشته باشید این است که ثبت شرکت در ارمنستان چه مزایایی می‌تواند داشته باشد، با ثبت شرکت در ارمنستان‌ می‌توانید مجوز کار و ایجاد کسب‌وکار را در این کشور دریافت کنید و حساب ویزا کارت با نام خود نیز داشته باشید و پرداخت‌های ارزی تا ۴۰ هزار دلار را به راحتی انجام دهید. علاوه بر تمام این‌ها می‌توانید اقامت آسان را نیز در این کشور به دست آورید. همچنین با ثبت شرکت در ارمنستان می‌توانید صاحب حساب بین المللی شوید،‌ سوال دیگری که می‌تواند به ذهن مشتریان خطور کند این است که مزیت افتتاح حساب بین‌المللی چیست، با افتتاح حساب بین المللی در این کشور می‌توانید هدایت امور مالی خود را در این کشور به عهده گرفته و تمام تراکنش‌های مالی خود را به راحتی دریافت نمایید. از دیگر مزایای ثبت شرکت در این کشور می‌توان به اخذ سیم کارت بین‌المللی اشاره نمود که باعث سهولت وریفای اکانت‌ها و حساب‌های بانکی شخص خواهد بود.

پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت

ویزا کارت و مستر کارت یکی از سریع‌ترین راه‌کارهای پرداخت ارزی در عرصه بین‌المللی هستند که در تمام نقاط دنیا معتبر و قابل استفاده‌اند. از این کارت‌ها می‌توان در پرداخت هزینه رستوران، رزرو هتل تا دریافت پول توسط خودپردازها استفاده کرد. همچنین با ویزا کارت و مستر کارت می‌توان به صورت مجازی و اینترنتی پرداخت انجام داد. به دلیل تحریم‌های اعمال شده بانک‌های ایرانی قادر به صدور ویزا کارت و مستر کارت نسیتند به همین دلیل هموطنان در داخل کشور نمی‌توانند این کارت‌ها را دریافت نمایند. مجموعه پیمنت۲۴ با داشتن حساب بانکی خارج از کشور و دارا بودن ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی توانایی ارائه خدمت به هموطنان عزیز در داخل کشور را دارد. بخشی از خدماتی که پیمنت۲۴ توسط ویزا کارت و مستر کارت ارائه می‌دهد می‌توان به رزرو آنلاین هتل ها پروازهای خارجی،‌ گرفتن وقت سفارت،‌ ثبت نام در آزمون های تافل و آیلتس، پرداخت هزینه دانشگاه‌ها و ثبت مقالات،‌ خرید از سایت‌های چینی،‌ خرید گیفت کارت آمازون و انجام کلیه پرداخت‌های اینترنتی که فقط از طریق کارت‌های اعتباری ویزا/مستر انجام می‌پذیرد اشاره کرد.

پرداخت ‌های دانشجویی

پیمنت۲۴ همچنین در زمینه پرداخت‌ بین المللی برای دانشجویان خارج از کشور که قصد واریز شهریه دانشگاهی را دارند خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد، تا مشکل انتقال پول به دانشجویان عزیز داخل کشور را حل کند. این پرداخت‌ها به طور کل به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول پرداخت از طریق درگاه پرداخت است که مربوط به خوابگاه‌ها،‌ سلف و کتابخانه برای تمدید اکانت دانشجو صورت می‌گیرد. دسته دوم که اکثر دانشگاه‌ها این نوع پرداخت را تقاضا می‌کنند که پرداخت شهریه به حساب داده شده از طرف دانشگاه واریز شده و این پرداخت به صورت حواله سوئیفت به حساب دانشگاه واریز می‌شود.

ارز دیجیتال

بازار ارز دیجیتال، ارز رمزپایه یا ارز رمزنگاری شده این روزها داغ شده است. اما آیا می‌دانید که ارز دیجیتال چیست و چه استفاده‌ای دارد؟ چگونه می‌توان ارز دیجیتال خریداری کرد؟ ارز دیجیتال گونه جدیدی از پول است که توسط شبکه بلاک چین توسعه پیدا کرده‌ است. بیت کوین یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال است که امروزه بیشتر هموطنان با آن آشنا هستند. یکی از ویژگی‌های مهمی که ارزهای دیجیتال به عنوان مثال بیت کوین دارد مستقل بودن آن است به این معنی که تحت هیچ ارگانی یا دولتی اداره نمی‌شود. این موضوع باعث می‌شود که ارز دیجیتال هیچ وقت توسط دولت‌ها کنترل نشود. هموطنان عزیز می‌توانند با ثبت نام در سایت پیمنت ۲۴ و درخواست و صحبت با تیم فروش حاذق مجموعه درخواست خرید ارزهای دیجیتال دهند. در وبلاگ پیمنت ۲۴ اطلاعات فراوان و مفیدی درباره ارز دیجیتال داده شده است.

پیمنت۲۴ تمام خدمات راهکارهای پرداخت ارزی و پولی بین‌المللی که تا چند سال پیش غیر ممکن به نظر می‌رسید را تحقق بخشیده است. تمام هدف این مجموعه ارائه خدمت بی‌نقص به هموطنان عزیز برای انجام امور مالی خود به خارج از کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل