بازدید 3830

علاقه دو پسر به یک دختر، به قتل منتهی شد

کد خبر: ۸۳۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 30 September 2018

علاقه دو پسر به یک دختر، به قیمت قتل تمام شد.به گزارش قطره ؛ ساعت 4بامداد 25 شهریور وقوع یک درگیری در محدوده ولد‌آباد شهر کرج به پلیس اعلام شد.

به گزارش مردم سالاری، پسر 20 ساله‌ای به نام حامد با ضربه کارد به سینه‌اش در این نزاع مجروح شده بود که پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد ضارب پسر 19ساله‌ای به نام فرید بوده که پس از ارتکاب جنایت متواری شده است اما با تلاش کارآگاهان جنایی البرز متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی در بازجویی به کارآگاهان گفت: من به دختری به نام سحر علاقه‌مند شده بودم و قرار بود با او ازدواج کنم اما مدتی بعد متوجه شدم پسر دیگری به نام حامد مزاحم سحر می‌شود و به او ابراز علاقه می‌کند.

به همین خاطر در تلگرام با او قرار ملاقات گذاشتم اما او با برادر و دوستش به آنجا آمده بود درگیری و جروبحث بین ما شروع شد تا اینکه با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به او زدم و از محل گریختم من نمی‌خواستم او را بکشم فقط می‌خواستم او را بترسانم تا دست از سر دختر مورد علاقه‌ام بردارد.

به دنبال اعتراف‌های این متهم دو فرد دیگری که در این نزاع حضور داشتند به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی دستگیر و صبح جمعه با صدور قرار وثیقه روانه زندان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان