بازدید 3796

فرار بارسلونا از شکست در خانه ترس بیلبائو

بارسا به گل نرسید تا اینکه مونیر حدادی در دقیقه80 به جای عثمان دمبله وارد زمین شد. او دقایقی بعد با پاس مسی، گل مساوی را به ثمر رساند. بارسلونا با این تساوی و 14امتیاز صدرنشین لالیگا است
کد خبر: ۸۳۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 29 September 2018

مونیر حدادی در حضور مهاجمان کهکشانی بارسلونا توانست با ده دقیقه بازی این تیم پرستاره را نجات داده و از دومین شکست پیاپی آبی اناری ها در لالیگا جلوگیری کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا امشب در هفته هفتم لالیگا در نوکمپ به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت. آبی اناری ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و در دقایق نخست مهمانشان را تحت فشار قرار دادند. با این‌حال نتوانستند دروازه اتلتیک را تهدید کنند. در ادامه قرمز و سفیدپوشان نمایش بهتری داشتند و اینیاکی ویلیامز فرصت داشت دروازه بارسا را باز کند اما او دو موقعیت مهم را از دست داد. در مقابل لوییس سوارس چنین فرصت هایی پیدا کرد اما ابتدا ضربه آزادش به بیرون رفت و سپس در یک موقعیت تک به تک، ضربه‌اش را به دستان دروازه‌بان حریف زد. در نهایت اتلتیک به گل رسید. اسکار د مارکوس در دقیقه 41 گلزنی کرد تا نیمه نخست با پیروزی تیم مهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم ارنستو والورده تصمیم گرفت لیونل مسی و سرخیو بوستکس را به میدان بفرستد. آن ها به جای آرتورو ویدال و سرخی روبرتو وارد زمین شدند. با این‌حال بارسا به گل نرسید تا اینکه مونیر حدادی در دقیقه 80 به جای عثمان دمبله وارد زمین شد. او دقایقی بعد با پاس مسی، گل مساوی را به ثمر رساند.بارسلونا با این تساوی و 14 امتیاز صدرنشین لالیگا است. در مهمترین بازی هفته تا ساعاتی دیگر رئال مادرید به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود.

فرار بارسلونا از شکست در خانه ترس بیلبائو

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل