بازدید 2218

اعلام آمادگی چند رییس فدراسیون برای استعفا!

کد خبر: ۸۳۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 29 September 2018

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی اعلام کرد برخی از روسای بازنشسته فدراسیون های ورزشی برای کناره گیری اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که وزارت ورزش ۲ ماه از تاریخ ابلاغ فرصت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان را دارد، هنوز هیچ تغییری در راس فدراسیون های ورزشی را شاهد نبودیم. به نظر می رسد مدیران وزارتخانه منتظر هستند تا روسای بازنشسته خودشان استعفا دهند و بعد از آن برای فدراسیون ها سرپرست تعیین کنند.

سید شروین اسبقیان در این باره به پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: بعد از ابلاغ قانون منع  بکار گیری بازنشستگان، چند نفر از روسای فدراسیون ها داوطلبانه با من تماس گرفتند و برای کناره گیری اعلام  آمادگی کردند و اینکار نشانگر قانونمداری و احترام به تصمیمات کشور است. در هر شکل وزارت ورزش و جوانان مکلف به اجرای قانون است و بعد از استعفای روسای بازنشسته فدراسیون ها بلافاصله سرپرست را تعیین خواهیم کرد و در کوتاه ترین زمان ممکن انتخابات ریاست فدراسیون برگزار می شود.

به نقل از وی نوشته شده است که از ابتدای امسال تاکنون ۵ انتخابات ریاست فدراسیون های ورزشی برگزار شده است و مطابق برنامه تا پایان ۹ انتخابات دیگر هم برگزار خواهد شد؛ هر چند این تعداد با استعفای روسای بازنشسته فدراسیون‌ها ممکن است بیشتر شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان