بازدید 5340
گزارش

تماس فدراسیون والیبال با FIVB برای فرار رییس ازقانون بازنشستگی

در یکی از بندهای اساسنامه جدید که یکی از دوستانم یک صفحه اش را برایم فرستاد این‌گونه آمده بود که حتما هرگونه انتصاب و اخراجی باید زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال باشد. این تماس‌ها به این خاطر است که در نهایت والیبال ایران ضرر نکند.
کد خبر: ۸۳۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 29 September 2018

اجرای قانون منع حضور بازنشستگان در مناصب کنونی بزودی اجرا می شود و فدراسیون هایی که روسای شان مشمول این قانون خوب می شوند، به تکاپو افتاده اند تا از این قانون راه گریزی پیدا کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، دبیر فدراسیون والیبال درباره تماس فدراسیون والیبال ایران با FIVB (فدراسیون جهانی) درباره قانون بازنشستگی گفت: ضیایی می‌خواست تا اساسنامه جدید فدراسیون جهانی والیبال را دریافت کند و بر اساس قانون فردی از فدراسیون برود یا بماند. امیرحسین منظمی در مورد تماس فدراسیون والیبال با فدراسیون جهانی و طرح موضوع قانون بازنشستگی که شامل حال احمد ضیایی رئیس فعلی این فدراسیون می‌شود، اظهار کرد: در ابتدا باید اعلام کنم که ما شکایتی را به FIVB ارسال نکرده‌ایم و فقط به صورت تلفنی با فدراسیون جهانی والیبال در این باره صحبت کرده‌ایم.

تماس فدراسیون والیبال با FIVB برای فرار رییس ازقانون بازنشستگی

دبیر فدراسیون والیبال افزود: از آنجایی که من اطلاع دارم ضیایی می خواست تا اساسنامه فدراسیون جهانی والیبال را دریافت کند چرا که این اساسنامه به صورت جدید تنظیم شده و باید ببینیم چه مواردی به آن اضافه شده است تا بر اساس قانون فردی از فدراسیون برود یا بماند. باید اطلاعات‌مان در این باره کاملا دقیق باشد تا خدایی نکرده در صورت بازنشسته شدن فردی دچار محرومیت و تعلیق نشویم.

منظمی در پایان گفت: با وجود تماس تلفنی با فدراسیون جهانی والیبال هنوز اساسنامه را دریافت نکردیم و چیزی به دست ما نرسیده اما در یکی از بندهای اساسنامه جدید که یکی از دوستانم یک صفحه اش را برایم فرستاد این‌گونه آمده بود که حتما هرگونه انتصاب و اخراجی باید زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال باشد. این تماس‌ها به این خاطر است که در نهایت والیبال ایران ضرر نکند. بر اساس قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان، احمد ضیایی باید تا ۲۸ آبان از فدراسیون والیبال خداحافظی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر