بازدید 1372

همکاری با انجمن بین المللی روسای دانشگاه‌های جهان

کد خبر: ۸۳۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 29 September 2018

قائم مقام بین الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر حمایت از فعالیت های انجمن بین المللی روسای دانشگاه های جهان IAUPتاکید کرد.

به گزارش مهر به نقل از وزارت علوم، کاخا شنگیلیا، رئیس انجمن بین المللی روسای دانشگاه ها IAUP در سفر به ایران، با حسین سالار آملی، قائم مقام بین الملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان، ملاقات کرد.

رئیس انجمن بین المللی روسای دانشگاه ها IAUP ، با توجه به آشنایی و شناخت وی از جایگاه ممتاز علمی و دانشگاهی و تحقیقاتی ایران، همکاری انجمن بین المللی دانشگاه ها را با مراکز علمی و دانشگاهی ایران را یک ضرورت دانستند.

وی ضمن اذعان به جایگاه ممتاز علمی ایران در منطقه و جهان، ابراز امیدواری کرد با حمایت و پشتیبانی مسئولان و دانشگاه های ایران بتوانند در آینده نزدیک شاهد توسعه بیشتر این همکاری ها و برگزاری نشست های علمی بین روسای دانشگاه های ایران و سایر کشورها باشند.

سالار آملی نیز در این دیدار به تشریح موقعیت علمی و بین المللی ایران پرداخت و ابراز امیدواری کرد با کمک انجمن IAUP و ظرفیت های بسیار مناسب علمی تحقیقاتی و فناورانه ایران، تعاملات و زمینه های مناسبی برای همکاری بین روسای دانشگاه های ایران و جوامع علمی بین المللی ایران و جهان صورت پذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار