بازدید 3567

تداوم بارش‌ باران در سواحل دریای خزر

کد خبر: ۸۳۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 29 September 2018

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی در استان‌های شمالی کشور گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر بروز گرد و غبار در منطقه زابل در استان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۷ مهرماه) بارش پراکنده باران در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود، گفت: امروز افزایش نسبی دما در غرب سواحل خزر و استان اردبیل خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فردا (۸ مهرماه) با نفوذ جریانات شمالی روی دریای خزر، در استان‌های گیلان و مازندران بارش باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد که در روز دوشنبه (۹ مهرماه) دامنه ناپایداری علاوه بر استان‌های گیلان و مازندران به استان گلستان و خراسان شمالی نیز کشیده خواهد شد علاوه بر این استان‌ها در بعدازظهر روز دوشنبه (۹ مهرماه) در بخش‌هایی از شمال غرب کشور ابرناکی همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه همچنین اظهار کرد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، جنوب فارس، جنوب و جنوب غرب کرمان، رشد ابر، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد:امروز در منطقه زابل وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۸ و ۹ مهرماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب ۲۹ و ۱۷ درجه سانتیگراد و ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر