بازدید 50258

«تورقوزآباد» کجاست و چرا معروف شد؟

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در سازمان ملل از روستایی در توابع تهران اسم برد که اکنون تبدیل به یکی از بحث‌های داغ کاربران فضای مجازی شده است.
کد خبر: ۸۳۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 29 September 2018

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در سازمان ملل از روستایی در توابع تهران اسم برد که اکنون تبدیل به یکی از بحث‌های داغ کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش فرارو «تورقوزآباد» روستایی از توابع بخش کهریزک، در شهرستان ری در استان تهران است که بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن دو هزار و ۸۰۳ نفر شامل ۶۶۹ خانوار، اعلام شده بود.

«تورقوزآباد» کجاست و چرا معروف شد؟

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد، مدعی شد که ایران «انبار اتمی مخفی» دیگری در نزدیکی تهران دارد. نخست‌وزیر اسرائیل محل این «انبار مخفی» را کوچه ماهر در تورقوزآباد تهران معرفی کرد. مکانی که به گفته او در نزدیکی یک قالیشویی ساده قرار دارد. اما تورقوزآباد کجاست؟

«تورقوزآباد» کجاست و چرا معروف شد؟

اگر مختصات جغرافیایی مکانی را که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل در گوگل جستجو کنید، گوگل به شما محلی را در جنوب غربی تهران در حدفاصل اسلام‌شهر و کهریزک نشان می‌دهد. «تورقوزآباد» روستایی از توابع بخش کهریزک، در شهرستان ری در استان تهران است که بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن دو هزار و ۸۰۳ نفر شامل ۶۶۹ خانوار اعلام شده بود.

این محل حدود هشت کیلومتر با عوارضی تهران - قم فاصله دارد و فاصله آن با شهرک واوان اسلامشهر نیز حدود پنج کیلومتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۴
چه خوبه که یک مستند ساز به اون آدرس مراجعه کنه و فیلمی تهیه کنه تا بی اساس بودن اداعاهای این دیوانه به همه ثابت بشه.
عکس اون قالیشویی رو هم مینداختید خوب .
دیوان لغت ترکی سنگلاخ حکیم استرآبادی تورغوز را برخیزاندن و واداشتن معنی کرده معنی دیگر آن را چوب بزرگ که پشت در می اندازند گفته است
عجیبا غریبا این ویکی پدیا هم دردسری هستا
نویسنده محترم حتی زحمت نداده یکم به خودش فشار بیاره که الان سال 95 هست و سرشماری نفوس مسکن انجام شده
از جناب طباطبائی امام جمعه اصفهان خواهش داریم که به جای توجیه کارآقای روحانی بردولتیان نهیب بزند که نظارمکنند دلارچه ربطی به گوجه فرنگی دارد.همه چیز راب ه هم ربط دادن .سازمان بازرسی نیز نظارت ندارد.
ما تو خونه به اسم دون قوز آباد می شناختیم.بابام هر وقت میخاست به مسخره بگه خونمون کجاست میگفت دون قوزآباد. با توجه به گرونی مسکن، احتمالا ناتانیابو میخاسته به افزایش قیمت مسکن تو این نقطه اشاره کنه.خخخخ
از اين بيشتر از اين انتظار نميره!
به نظرمن بد نیست اگر کسی پیدابشه ویه سرکی به اونجا بکشه...
حالا که تور قوز آباد وجود خارجی دارد فیلمی از آنجا تهیه کنید شاید انبار پوشک. یا لاستیک کامیون ویا سیب زمینی و...باشد
یکی از خبرگزاری تون بره تحقیق کنه ببینه واقعا همچین داستانی هست یا سرکارش گذاشتن این بنده خدا رو؟!
خوب ثابت کنید اونجا سایت هسته ای نداره دیگه چرا کاری نمیشه
از قدیم ادرس هر چیز یافت نشدنی و عجیب را فقط در تورقوز اباد میدادند بازم خوبه فهمیدیم که واقعا وجود خارجی دارد
مشاورانش سرکارش گذاشتند ، بابا یکی اصطلاح دون قوز آباد رو به خانم رئیس مخاطب آقای روحانی گوشزد کنه . دوقوز آباد تورقوز آباد دون قوز آباد..
بنیامین نتاینیاهو دوقوز آبادی اصل سفلی :))
میگن نتانیاهو از خجالت بی آبروگریش، روش نمیشه در مجلس اسرائیل حاضر شود و فعلاً از رودستی که از ایرانیها خورده تب کرده و در منزلش بستری است.
خوبه بخاطر این پیروزی جشنی در قالیشویی تورقوزآباد برگزار بشه و خواننده ای همت کند و ترانه ای در این باره اجرا کند تا جهانی شود و ما ایرانیان حارج از وطن هم نصیبی ببریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس