بازدید 3956
۱
بازتاب

جوابیه وزارت ورزش:نماینده بابل درمجلس خواهان عدم پخش گزارش نود بود

جلوگیری از پخش این آیتم در برنامه نود بالا بگیرد و انگشت اتهام به سمت مدیران رسانه ملی نشانه رفت تا مدیر شبکه سه نیز در موضعی انفجاری تقصیر را متوجه دولتی ها کرد و توپ را به زمین وزارت ورزش و جهانگیری معاون اول رییس جمهور انداخت ...
کد خبر: ۸۳۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵ 29 September 2018

بلوای شکل گرفته در اواخر فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال که باعث تنش بین دو شهر شمالی کشور شد و دو باشگاه مازندرانی را درگیر پرونده تبانی کرد، مدتی است که فروکش کرده و فدراسیون با حکمی عجیب خود را صالح برای رسیدگی نشناخت و پرونده را به قوه قضاییه پاس داد.

جوابیه وزارت ورزش:نماینده بابل درمجلس خواهان عدم پخش گزارش نود بود

به گزارش تابناک ورزشی، در اوج این دعواها مهمترین برنامه فوتبالی سیمای ایران چند هفته برای پخش گزارش خود در مورد این پرونده مرموز به مشکل خورد تا حرف و حدیث ها درباره دلایل جلوگیری از پخش این آیتم در تلویزیون بالا بگیرد و انگشت اتهام به سمت مدیران رسانه ملی نشانه برود و مدیر شبکه سه نیز در موضعی انفجاری تقصیر را متوجه دولتی ها کرد که آنها مانع پخش برنامه می شوند!توپ که به زمین وزارت ورزش و جهانگیری معاون اول رییس جمهور افتاد، ابهام هایی درباره دلیل این دخالت و توصیه منتشر شد.

حالا وزارت ورزش واکنش نشان داده و جوابیه ای برای سایت تابناک ارسال کرده که عینا برای مطالعه شما منتشر می شود. در این جوابیه اطلاعات و جزییات دقیق تری از چند و چون ماجرا ارایه شده است.

جوابیه وزارت ورزش:نماینده بابل درمجلس خواهان عدم پخش گزارش نود بود

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام و خسته نباشید
خبر دارم خیلیا برای این مطلب شما نظر نوشته اند که مشکل خاصی هم نداشت. چرا منتشر نمی کنید؟
سایت تابناک را صادق تر از بقیه با مردم تصور می کردیم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار