بازدید 2383
مدیرعامل باشگاه قائمشهری:

مالک رفت، بحران پولی نساجی جدی تر شد

کد خبر: ۸۳۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 29 September 2018

مدیرعامل باشگاه نساجی دیشب خبر عجیبی به رسانه ها داد. او گفت: با مالک باشگاه نساجی صحبت‌هایی شد و امیدواریم قانع شود برگردد ولی فعلاً ارتباط خود را با تیم قطع کرده و دلخور است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی امیری دیشب در جمع خبرنگاران به‌دلیل غیبت صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی در بازی امروز اشاره و اظهار کرد: مشکل صنیعی‌فر در هفته گذشته نبود جای نشستن در VIP نبود و این مسئله ناشی از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی بود. تیم‌داری با هزینه شخصی بسیار مشکل است و اگر حمایت نشوند به مشکل می‌خورند؛ با شناختی که از صنیعی‌فر دارم، آدمی نیست که باری به هر جهت بخواهد تیم‌داری کند و بدهی برجای بگذارد. در سال گذشته همه بدهی‌ها را تقریباً صفر کردیم و انتظار صنیعی‌فر به‌حق است و همه مسؤولان استانی باید حمایت کنند، او توقع شخصی از کسی ندارد.

امیری با بیان اینکه با گران شدن و بالا رفتن قیمت دلار جذب و خرید بازیکن خارجی برای باشگاه بسیار سخت شده است، اضافه کرد: تیم‌داری در این وضعیت و با هزینه شخصی بسیار دشوار است. حدادیان (شریک مالک باشگاه) و صنیعی‌فر (مالک باشگاه) با هم رفاقت دیرینه دارند ولی ۶۰ درصد سهام باشگاه متعلق به صنیعی‌فر و ۴۰ درصد آن مربوط به حدادیان و شرکت هواپیمایی وارش است. فوتبال امروز درآمدزا نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی