بازدید 7336
۲
خبر

حسین ماهینی در دربی رباط صلیبی پاره کرد

کد خبر: ۸۳۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 27 September 2018

مصدومیت مدافع پرسپولیس جدی است و بعد از معاینات اولیه پزشکی مشخص شد که رباط پای حسین ماهینی پاره شده است تا دست خالی قرمزها خالی تر و بحران این تیم بسیار جدی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، ماهینی از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شدیدی شده و بعد از ام آر ای میزان پارگی آن مشخص خواهد شد. برانکو در نشست خبری اعلام کرد که وی تا آخر فصل بازی ها را از دست داده است. حسین ماهینی در دقیقه ۳۸ بازی امشب پرسپولیس و استقلال تهران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر مصدوم شد تا کادر فنی سرخپوشان پایتخت مجبور به تعویض اجباری این بازیکن شود. مصدومیت ماهینی از ناحیه زانوی پای چپ است و با توجه به شدت مصدومیتش تا پایان فصل جاری را از دست داد که خبر ناگواری برای برانکو است.

حسین ماهینی در دربی رباط صلیبی پاره کرد

او در دیدار های حساس با السد غایب خواهد بود و تا پایان نیم فصل و موعد جذب بازیکن هم کسی نمی تواند جایگزین او شود تا شجاع خلیل زاده ادامه فصل را در دفاع راست بازی کند. علاوه بر او محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا دو غایب دیگر پرسپولیس در دیدار رفت با السد خواهند بود. عجیب اینکه برانکو هم از روی نیمکت اخراج شده است و در آن بازی نیست. تیم فوتبال پرسپولیس دهم مهرماه دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را در دوحه قطر مقابل السد برگزار می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دم فدراسیون و وزیر استقلالی گرم که اجازه ندادند بازی در زمان مناسب تری برگزار شود تا در مقابل تیم های عربی سرافکنده نشویم!!!
همین را فدراسیون میخاست تا پرسپولیس برای باخت با السد روبرو شود.فدراسیون استقلالی همینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی