بازدید 4515
۳
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

توفان بورس همچنان ادامه دارد؛ شاخص کل از میانه ۱۸۰ هزار واحد عبور کرد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه چهارم مهرماه ۹۷، با افزایش ۶۰۱۷ واحدی معادل ۳.۴۵ درصد به رقم ۱۸۰ هزار و ۶۳۵ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته شاهد رشد ۵۹۹۳ واحدی معادل ۳.۵۵ درصد نماگر کل بورس بودیم.
کد خبر: ۸۳۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ 26 September 2018

توفان بورس همچنان ادامه دارد؛ شاخص کل از میانه ۱۸۰ هزار واحد عبور کردشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه چهارم مهرماه ۹۷، با افزایش ۶۰۱۷ واحدی معادل ۳.۴۵ درصد به رقم ۱۸۰ هزار و ۶۳۵ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته شاهد رشد ۵۹۹۳ واحدی معادل ۳.۵۵ درصد نماگر کل بورس بودیم.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته جاری، در ادامه روند رو به رشد روز‌های اخیر، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۷۵۸ واحدی معادل ۳.۴۵ درصد به رقم ۵۲ هزار و ۷۹۳ واحد رسید. شاخص کل هم وزن همانند روز قبل، با رشد ۱۰۳۷ واحدی معادل ۳.۴۱ درصد، عدد ۳۱ هزار و ۴۵۴ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۷۳۳ واحدی معادل ۳.۴۱ درصد به رقم ۲۲ هزار و ۲۳۰ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۶۱۰۵ واحد افزایش معادل ۳.۲۸ درصد را رقم زد و به سطح ۱۹۲ هزار و ۴۷۳ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول، با ۴۴۷۳ واحد افزایش معادل ۳.۴۷ درصد به رقم ۱۳۳ هزار و ۲۷۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم، با ۱۱۷۹۰ واحد افزایش معادل ۳.۴۰ درصد همراه بود و عدد ۳۵۸ هزار و ۸۲۰ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۳۰ داشت و در سطح ۱۸۰ هزار و ۶۳۵ واحد قرار گرفت.

توفان بورس همچنان ادامه دارد؛ شاخص کل از میانه ۱۸۰ هزار واحد عبور کرد

در معاملات امروز بازار سهام، نماد معاملاتی شرکت‌های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با 517 واحد ، فولاد مبارکه با 328 واحد و معدنی و صنعتی گل گهر با 325 واحد افزایش بیشترین تأثیرمثبت را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های سایپا با 31 واحد، ارتباطات سیار ایران با 23 واحد و نفت سپاهان با 23 واحد کاهش ، بیشترین تاثیرمنفی را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.

به گزارش فارس، ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از یک هزارو 573 میلیارد تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از 4 میلیارد و 560 میلیون  سهم  و اوراق مالی قابل معامله طی 283 هزار و 454 نوبت داد و ستد بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
جای بسی تاسف است که با دامن زدن به این روند به نام توفان بورس با دست خودمان نقدینگی که عامل اصلی تورم و گرانی است را چند برابر میکنیم . فردا همین نقدینگی چند یرایر شده در بورس که هیچ مبنای علمی ندارد وارد بازار ارز و سکه خواهد شد و گریبان همه مان را خواهد گرفت ! پس خیلی از این افزایش مشکوک و بی دلیل شاخص ذوق زده نشویم !
کجاس اونی که زیر هر خبری مینوشت " بیچاره بورس"
دیگه نمی بینمش
واقعا هم طوفان است و گذرا و ویران کننده اقتصاد .چون فقط ریشه در تورم و گرانی کالاها دارد نه بهبود تولید و وضعیت اقتصاد به همین دلیل هم مدتی دیگر با همین سرعت سقوط می کند و مردم عادی سرمایه خود را از دست می دهند و فقط بروس بازان حرفه ای استفاده می کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار