بازدید 3003

سرقت از رانندگان تاکسی‌های عبوری

کد خبر: ۸۳۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 26 September 2018

رئیس کلانتری ۱۶۹مشیریه از دستگیری سارقی که از رانندگان تاکسی‌های عبوری سرقت می‌کرد خبر داد.

به گزارش آرمان، سرگرد فرهاد واقعی در گفت‌وگو با ایسنا؛ اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از رانندگان مسافربر محدوده مشیریه به کلانتری۱۶۹ مشیریه و اقدام به طرح شکایت مبنی بر سرقت‌های مکرر از داخل خودروهایشان، تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق،تمامی دستبردهای مذکور مشترک است و همه مالباختگان از یک فرد به عنوان سارق صحبت می‌کنند، گفت: به این ترتیب مشخصات چهره و ظاهر متهم مشخص شد و در میان ماموران گشت‌های انتظامی توزیع شد تا در صورت برخورد با متهم وی را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه با بیان اینکه این اقدامات چندی ادامه داشت،گفت: روز گذشته یکی از رانندگان مسافربر مالباخته ضمن تماس با پلیس اظهار کرد که سارق را در یکی از میادین فرعی همان محله مشاهده کرده است.

واقعی ادامه داد: با تماس این مسافربر بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند و سارق را دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل کردند و این فرد پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و در ادامه به جرم خود مبنی بر انجام سرقت به‌دلیل تامین هزینه‌های اعتیاد خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به شگرد این متهم در انجام سرقت‌ها، گفت: متهم به‌عنوان مسافر سوار بر خودرو می‌شده و در فرصتی مناسب در زمان پیاده شدن اقدام به سرقت تلفن همراه، وجه نقد و یا تجهیزات دیگر راننده می‌کرده است.

همچنین در بازرسی‌های اولیه از متهم یک دستگاه دوربین مداربسته کشف شد که احتمال داده می‌شود از یک منزل به سرقت رفته باشد.وی افزود: متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل