بازدید 3062

السیسی: سازمان ملل نواقصی دارد

کد خبر: ۸۳۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۹ 26 September 2018

رئیس جمهور مصر در سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت که این سازمان با نواقصی مواجه است که بر اعتبار آن سایه افکنده است.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه النشره، رئیس جمهور مصر اظهار داشت که سازمان ملل متحد با نواقصی مواجه است که بر اعتبار این سازمان سایه افکنده است.

«عبدالفتاح السیسی» طی سخنانی در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: کشورهای در حال توسعه نمی توانند در جهانی که قانون و مبانی بر آن حاکم نباشد زندگی کنند و بحران های بزرگ به راه حل های جامع نیاز دارد.

وی با بیان اینکه باید این سوال را پرسید که چرا ملت فلسطین نتوانسته است به حقوق مشروع خود دست یابد، برپایی کشور فلسطین به پایتختی قدس را خواستار شده و افزود که دست اعراب برای آنچه وی «صلح» نامید دراز است.

رئیس جمهور مصر گفت: مطلوب آن است که اراده ای سیاسی برای از سرگیری مذاکرات بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها وجود داشته باشد و بار دیگر تکرار می کنم که دست اعراب برای دستیابی به صلح دراز است.

السیسی همچنین افزود: بحران سوریه و یمن هیچ راه برون رفتی جز بازگشت نهادهای قانونی ندارد بویژه اینکه از طرح سازمان ملل برای حل بحران لیبی نیز یک سال سپری شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار