بازدید 5983
در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین با حضور رهبر انقلاب مطرح شد؛

دین‌مداری هزینه دارد و امت عاشورایی ایران نیز در راه عاشورا هزینه خواهد داد

در این مراسم که جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی جمله‌ی «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را روح سخنان و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) خواند و گفت: مفهوم این عبارت، ریشه‌ی قرآنی دارد و به معنای جانبداری از موضع حق و ایستادگی در مقابل باطل، حجت‌مداری، ذلت‌ناپذیری و هزینه دادن برای دین خدا است.
کد خبر: ۸۳۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 21 September 2018

آخرین شب مراسم سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین در شب شهادت زین‌العابدین حضرت امام سجاد (علیهماالسلام) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

به گزارش «تابناک»؛ در این مراسم که جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی جمله‌ی «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» را روح سخنان و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) خواند و گفت: مفهوم این عبارت، ریشه‌ی قرآنی دارد و به معنای جانبداری از موضع حق و ایستادگی در مقابل باطل، حجت‌مداری، ذلت‌ناپذیری و هزینه دادن برای دین خدا است.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) بیشترین هزینه را برای بقای دین خدا داد، افزود: دین‌مداری هزینه دارد و امت عاشورایی ایران نیز به پیروی از سالار شهیدان، در راه عاشورا هزینه خواهد داد و سربلند خواهد شد.

همچنین در این مراسم آقایان مرتضی طاهری و سعید حدادیان به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهدا و امام سجاد (علیهماالسلام) پرداختند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر