بازدید 6066
۵

معمای اعلام نتایج ارشد آزاد، کماکان بی جواب!

وضعیتی که امیدواریم به طور ویژه در خصوص آن شفاف سازی صورت گیرد، چراکه اصل در برگزاری آزمون‌های سراسری، رفع همه شائبه هاست نه افزایش شائبه‌هایی که می‌تواند صحت آزمون و اعلام نتایج آن را در ذهن کاربران خدشه دار کند.
کد خبر: ۸۳۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 17 September 2018

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برکنار شد

به رغم تمامی وعده‌ها درباره اعلام نتایج کنکور ارشد آزاد ۹۷، امروز هم انتظار داوطلبان به سر نیامد تا بشود نتیجه گرفت اتفاقی بزرگ، اما ناگفته در پس پرده در جریان است!

به گزارش «تابناک»، گویا اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال ۹۷، طلسم شده است؛ طلسمی که نه وعده روز گذشته رئیس سازمان سنجش کشور برای انتشار این نتایج قادر به شکستن آن بود و نه تاکید امروز مسئولان مرکز آزمون دانشگاه آزاد. طلسمی که به سوال بزرگ خیل داوطلبان تبدیل شده است.

نتایج ارشد آزاد ۹۷ در حالی امروز اعلام نشد (تا لحظه انتشار خبر) که پیشتر مسئولان وعده انتشار آن را در نوزدهم شهریور داده بودند. وعده‌ای که البته پوچ از آب درآمد و به رویه مسئولان در این مورد خاص تبدیل شد تا جایی که سخنان روز گذشته دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر اعلام این نتایج در روز جاری نیز محقق نشد.
 
آخرین وعده محقق نشده!
آخرین وعده محقق نشده!

وعده‌ای که البته صبح امروز از زبان امیررضا شاهانی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز مهر تایید خورده بود و حتی از آن فراتر، با اعلام راه اندازی سامانه‌ای جدید (azmoon.net) برای پاسخ گویی به خیل مراجعه کنندگان به سامانه azmoon.org، به نظر در آستانه تحقق قرار داشت.

رویدادی که رخ ندادن آن از یکسو و سکوت ممتد مسئولان وزارت علوم در این خصوص، به غایت ابهام برانگیز به نظر می‌رسد. ابهاماتی که فراتر از خلف وعده به نظر می‌رسند و شاید ریشه در ماجرایی بزرگ، اما مکتوم در پس پرده داشته باشند.

وضعیتی که امیدواریم به طور ویژه در خصوص آن شفاف سازی صورت گیرد، چراکه اصل در برگزاری آزمون‌های سراسری، رفع همه شائبه هاست نه افزایش شائبه‌هایی که می‌تواند صحت آزمون و اعلام نتایج آن را در ذهن کاربران خدشه دار کرده و لطمه‌ای جبران ناپذیر به ساختار پذیرش آموزش عالی در کشور وارد آورد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
باسلام
من واقعا متاسفم برای مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سنجش که نزدیک یک هفته هستش با تماس ها و پیگیری هایی که با دانشگاه آزاد داشتم نه تنها هیچ توضیحی نمیدن بلکه توضیح هم میدن به هیچ عنوان قانع کننده نیست. یک هفته هستش متاسفانه ما منتظر جواب کنکور ارشد دانشگاه آزاد هستیم بعد از یک هفته سازمان سنجش اعلام میکنه که روز دوشنبه نتایج اعلام میشه اما متاسفم برای این مسئولین که هیچ جوابی ندارن.این کار مسئولین توهین بسیار بزرگی به دانشجوها هستش و قابل توجیه نیست.
تشکر
خیلی واضحه.. وزارت علوم میخاد صندلی خالیهای پولکی مثل غیرانتفاعی، پیام نور،مجازی و....
رو پر کنه باقی باشه برا دانشگاه آزاد.. مگه غیر اینه.. دولت داره از هر بهانه ای برا خالی کردن جیب مردم استفاده میکنه
هزینه اینترنت من را کی جواب گو هست ؟
خدا وکیلی سنجش ما را مسخره کرده ؟؟
رو پل صراط بمونن .
با سلام نمیدونم ولی نتایج بدون با این همه تاخیر و بدون کارنامه نهایی اعلام شده با اینکه غیرانتفاعیارو قبول شدم آزادو فقط نوشته مردود .
هیچ چیزی از ضرر مادی و روحی داوطلبان و خانواده هاشون نمی گید .... نه ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی