بازدید 4487

واکنش وزارت خارجه به شایعه انتخاب سومین سفیر

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اخباری مبنی بر انتخاب خانم حمیرا ریگی به عنوان سفیر برونئی گفت: در شرایط فعلی این خبر را تایید نمی کنم.
کد خبر: ۸۳۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 14 September 2018

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اخباری مبنی بر انتخاب خانم حمیرا ریگی به عنوان سفیر برونئی گفت: در شرایط فعلی این خبر را تایید نمی کنم.

بهرام قاسمی به ایرناپلاس گفت: ممکن است پیشنهادی به ایشان شده باشد، اما اینکه نتیجه چه بوده یا ایشان پذیرفته باشند اطلاعی ندارم. او اضافه کرد: وزارت امور خارجه تا مراحل انتخاب یک سفیر پایان نیابد، نام فرد را اعلام نمی کند. چرا که انتخاب سفیر، پروسه ای زمان بر و پیچیده است و ممکن است در هر مرحله ای با مشکل مواجه و متوقف شود. از این رو تا مراحل تمام نشود ما اسمی از فردی نمی بریم.

برخی منابع خبری اعلام کردند که حمیرا ریگی، فرماندار شهرستان قصرقند در استان سیستان و بلوچستان، قرار است به عنوان سفیر جدید ایران در برونئی دارالسلام عهده‌دار این سمت شود .ریگی اولین فرماندار زن در دولت یازدهم و اولین فرماندار زن اهل سنت است. وی پیش از این نیز بخشدار شهر بندری چابهار بوده است. ریگی رئیس اداره بهزیستی چابهار، مشاور مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان، دبیر کمیسیون امور بانوان فرمانداری چابهار و دبیر کمیسیون شورای شهر چابهار نیز بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار