بازدید 5434
گزارش بازی

پرسپولیس 2- نساجی 1/سه امتیاز پرجنجال برانکو مقابل نکونام

با این حساب پرسپولیس ۱۲ امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به پدیده، به جایگاه دوم جدول رده بندی صعود کرد. نساجی قائم شهر نیز با یک پله سقوط در رده چهاردهم و در حوالی منطقه سقوط به لیگ پایین تر قرار گرفت.
کد خبر: ۸۳۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 12 September 2018

پرسپولیس با پیروزی در بازی جنجالی مقابل نساجی قائمشهر در هفته ششم لیگ برتر، به رتبه دوم لیگ برگشت و با روحیه‌ای مناسب به مصاف الدحیل خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در یکی از دیدارهای باقیمانده از هفته ششم ساعت 20:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. علی علیپور (50) و حامد شیری (71 - گل به خودی) گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند و جرج ولسیانی در دقیقه 7+90 تنها گل تیم میهمان را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سرخپوشان کرد.

با این حساب پرسپولیس ۱۲ امتیازی شد و با سه امتیاز اختلاف نسبت به پدیده، به جایگاه دوم جدول رده بندی صعود کرد. نساجی قائم شهر نیز با یک پله سقوط در رده چهاردهم و در حوالی منطقه سقوط به لیگ پایین تر  قرار گرفت.

پرسپولیس 2- نساجی 1/سه امتیاز دشوار برانکو مقابل نکونام

ترکیب پرسپولیس:بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی (شایان مصلح - 84)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (حمیدرضا طاهرخانی - 69)، امید عالیشاه، سیامک نعمتی،گادوین منشا و علی علیپور (آدام همتی - 81).

ترکیب نساجی: محمدامین رضایی، فرشاد فرجی، علی‌اصغر عاشوری (محمد میری - 85)، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، حامد شیری، علی شجاعی، حمیدرضا دیوسالار، محمد عباس‌زاده (محمدمهدی نظری - 66)، جرج ولسیانی و سجاد آشوری (امید سینک - 75).

شرح گل ها

پرسپولیس 1 نساجی قائمشهر 0 ( دقیقه 50، علی علیپور): ارسال حسین ماهینی با ضربه سر دیدنی علی علیپور گل برتری پرسپولیس را رقم زد تا سرخپوشان از حریف مازنی خود پیش بیفتند.

پرسپولیس 2 نساجی قائمشهر 0 ( دقیقه 70، حامد شیری): سیامک نعمتی در حرکتی دیدنی و تکنیکی پا به توپ به محوطه جریمه آمد و ارسال خود را برای گلزنی منشا تدارک دید اما مدافع نساجی به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

پرسپولیس 2 نساجی قائمشهر 1: (دقیقه 7+90، گولسیانی): هافبک گرجستانی نساجی در دقایق پایانی موفق شد ضربه پنالتی تیمش را در جهت حرکت بوژیدار تبدیل به گل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها