بازدید 2954

رییس بانک مرکزی:استعفای تاج بنامربوط نیست اما به تیم ملی ارزمی‌دهیم

کد خبر: ۸۳۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 12 September 2018

روز چهارشنبه هفته گذشته بود که مهدی تاج رییس فدراسیون به دلیل عدم همکاری بانک مرکزی برای تخصیص ارز دولتی به این فدراسیون تهدید به استعفا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، موضوعی در ابتدا بسیار جدی به نظر می رسید اما محمد رضا ساکت یار قدیمی مهدی تاج به عنوان دبیر فدراسیون نزدیک به دو ساعت با او صحبت می کند تا مهدی تاج به طور موقت هم که شده از تصمیم خود منصرف شود. اما این که مهدی تاج همچنان دارد به کار خود در فدراسیون فوتبال ادامه می دهد به نشانه این نیست که بانک مرکزی با تخصیص ارز دولتی به فدراسیون فوتبال موافقت کرده است چراکه فدراسیون این ارز دولتی را که در حدود 5 میلیون و هشتصد هزار دلار است را برای عملیاتی کردن برنامه های تیم ملی بزرگسالان در راه آماده سازی برای رقابت های جام ملت ها می خواست . اما با توجه به اینکه هنوز قرارداد کی روش تمدید نشده است نشانگر این موضوع است که تامین بودجه برای برنامه های تیم ملی انجام نشده است.

کی روش برای تمدید قرارداد ازفدراسیون برای اجرایی شدن برنامه هایش تضمین می خواست. در همین راستا همتی رییس بانک مرکزی به همشهری ورزشی گفت:«ما به فدراسیون فوتبال و تیم ملی کمک می کنیم . ان شاءالله این اتفاق به زودی می افتد.رییس بانک مرکزی در مورد اینکه می‌گویند عدم همکاری با فدراسیون فوتبال باعث شده مهدی تاج به عنوان رییس این فدراسیون تهدید به استعفا کند تاکید کرد:« این موضوع به ما مربوط نیست اما ما در بانک مرکزی به تیم ملی کمک خواهیم کرد.ما انشاءالله کمک خواهیم کرد. شما می توانید در این زمینه با معاونت ارزی بانک مرکزی هم صحبت کنید . آنها بیشتر در جریان هستند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی