بازدید 6992

همه چیز گران شده ولی هتل نه!

کد خبر: ۸۳۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 11 September 2018

ایران بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان داراست. اما در چند ماه اخیر و با بالا رفتن قیمت‌ها و نرخ ارز این سوال به میان آمده که تحول در قیمت‌ها چه تاثیری بر صنعت گردشگری می‌گذارد؟

به گفته کارشناسان بالا رفتن دلار و نوسانات ارزی علاوه بر بخش‌های مختلف، صنعت گردشگری و بنگاه‌های فعال در این زمینه را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. آنها معتقدند درآمدها و فعالیت یک شرکت فعال در بخش گردشگری به شرکت‌های خارجی مرتبط با این صنعت در ارتباط است و ممکن است به سرمایه‌گذاری خارجی که آن شرکت‌ها در کشور انجام داده‌اند، وابسته باشد. از این‌رو‌ست که نوسانات نرخ ارز می‌تواند جریان سرمایه‌گذاری خارجی در یک کشور را که بخشی از آن نیز در گردشگری صورت می‌گیرد، تحت‌تاثیر قرار دهد و اثر منفی بر آن بگذارد.

تاثیرات نرخ ارز همچنین بر میزان گردشگران ورودی و خروجی نیز تاثیر خواهد گذاشت و از آن گذشته سرویس‌های آنلاین فعال در این زمینه را نیز دستخوش تحول خواهند کرد. به گفته کارشناسان اگر آن دسته از بنگاه‌های گردشگری و کسب و کارهای آنلاین که 25 درصد از سهم بازار آنلاین گردشگری در بخش حساسی چون رزرو هتل را برعهده دارند دست به ابتکار عمل نزنند به زودی دستخوش رکود خواهند شد. اما در این میان شرکت‌هایی نیز وجود دارند که قبل از آنکه سونامی نوسانات ارزی آنها را دربربگیرد، با ارائه راهکارهایی سعی کرده‌اند کسب و کارشان چندان دستخوش تغییر نشود و با ثابت نگه داشتن قیمت‌ها در این زمینه قدمی بردارند که اسنپ تریپ یکی از آنهاست.

اسنپ تریپ، سایت رزرو هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما و کامل‌ترین مرجع انواع اقامتگاه‌های ایران است و اطلاعات بیش از 800 اقامتگاه داخل ایران در آن وجود دارد. از هتل‌ های پنج ستاره و لوکس گرفته تا معمولی‌ترین متل‌ ها و حتی پانسیون و خانه‌های تاریخی. هرکدام از این اقامتگاه‌ ها در اسنپ تریپ صفحه‌ مخصوص داشته و تمام اطلاعات لازم، ویژگی‌ اتاق‌ها و همینطور فاصله‌ هتل با نقاط مهم شهر در آن درج شده است. همچنین در بلاگ اسنپ تریپ اطلاعات مناسبی درباره سفر به شهرهای مختلف وجود دارد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های مورد توجه کاربران در موارد مختلف، قیمت تمام شده نهایی است و مزیت اصلی این سرویس نیز ارزان بودن هزینه رزرو از طریق آن است، چراکه اسنپ تریپ قراردادهایی را با هتل‌ها منعقد کرده که در جریان آن هزینه رزرو هتل‌ ها، ارزان‌تر از رزرو حضوری تمام می‌شود و علاوه بر آن، تخفیف‌ هتل ها به صورت ویژه روزانه، هفتگی یا براساس مناسبت‌های مختلف وجود دارد که معمولا بیشتر از سرویس‌های مشابه است.

همچنین این سرویس برای پایین نگه داشتن قیمت رزرو آنلاین هتل در کمپینی به نام سه شنبه سوری، هتل های سراسر ایران را با بیشترین تخفیف ها و ارزان‌ترین قیمت‌ ها ارائه می‌کند تا سفر رفتن در بحران اقتصادی تنها مختص به طبقه‌ای خاص نباشد.

در کمپین سه شنبه سوری، شما در سه شنبه هرهفته می‌توانید رزرو هتل های ایران را ارزان‌تر از همیشه انجام بدهید و به هرکجای ایران که می‌خواهید سفر کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس