بازدید 4694

دستگیری قاتل فراری در کنگاور در کمتر از ۱۰ ساعت

کد خبر: ۸۳۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 09 September 2018

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل فراری شهرستان کنگاور در کمتر از 10 ساعت بعد از وقوع جنایت و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: به دنبال اعلام مسئولان بیمارستان شهید چمران کنگاور مبنی بر انتقال یک مورد جسد مجهول الهویه به مرکز اورژانس این بیمارستان، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل مشخص شد جسد متعلق به فردی حدودا 30 ساله است که در اثر ضربات چاقو مجروح و به خاطر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

آمویی افزود: ماموران جهت شناسایی و دستگیری ضارب به محل وقوع قتل و بیمارستان مراجعه و پس از تحقیقات لازم موفق به شناسایی قاتل شدند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: عملیات جستجو با تشکیل چند اکیپ پلیس آغاز شد و نهایتا کمتر از 10 ساعت از وقوع این حادثه، ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و دامنه تحقیقاتی خود توانستند قاتل فراری را در ارتفاعات کوه های اطراف شهرستان دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بازجویی‌های بعمل آمده، متهم به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش از قتل را اختلافات قبلی عنوان و اظهار داشت که در داخل منزل وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

آمویی ادامه داد: متهم دستگیر شده جهت صدور حکم لازم در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان