بازدید 5949
۱
سوژه

مربی خارج نشین و سفارشی، با تراکتور امضا کرد

کد خبر: ۸۳۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 08 September 2018

قرارداد مربی ایرانی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی که فصل گذشته از تیم پدیده مشهد کنار گذاشته شده بود، با این باشگاه تبریزی امضا شد و جالب اینکه برخلاف رسوم لیگ ایران این کمک مربی و دستیار، عکسی با پرچم باشگاه کنار مدیرعامل تراکتور انداخت!

به گزارش تابناک ورزشی ، محمد تقوی بازیکن اسبق استقلال که در سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی با عنوان «کاپیتان سابق تیم ملی زیر 23سال!» معرفی شده، صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه تبریزی، قرارداد خود را امضا کرد. تقوی مدتهاست در لیگ ایران بدنبال یک تیم می گردد و فصل گذشته که در پدیده صاحب جایگاه غیررسمی مدیرفنی شد، در رسانه ها سعی داشت تا نتایج مناسب و پیروزی های ابتدای فصل مهاجری را به نام خود بزند. همین موضوع باعث بروز اختلاف و اخراج او از آن باشگاه شد. هر چند در ادامه بدلیل مشکلات مالی و کسر شش امتیاز ، پدیده افت کرد اما همین موضوع هم دستاویزی برای مانور تازه تقوی شد.

مربی خارج نشین و سفارشی، با تراکتور امضا کرد

این مربی پرادعا که در رسانه ها گفته شده که با سفارش یکی از مدیران قدیمی فوتبال ایران راهی آذربایجان شد،  هیچ سابقه و کارنامه ارزشمند عملی در فوتبال ندارد، تنها روی مدارک مربیگری‌اش مانور می دهد و حالا تلاش می کند کنار جان توشاک خودش را بیش از پیش مطرح کند. هر چند سطح او بمراتب پایین تر از سرمربی بزرگ بریتانیایی است اما تقوی این قابلیت را دارد که حتی با این سرمربی برجسته هم اختلافاتی نظیر موارد پارسال را ایجاد کند.

تقوی در ابتدای ورود وینفرد شفر نیز تلاش بسیاری کرد تا بعنوان دستیار پیرمرد آلمانی در استقلال به جمع آبی ها اضافه شود و خودش را برای سرمربیگری استقلال بالا بکشد اما آنجا تیرش به سنگ خورده و رقابت را به سایر رقبا باخت. تقوی در دوران بازیگری خود مدت بسیار کوتاهی در ترکیب تیم ملی بزرگ‌سالان به میدان رفت و بازی های معدود و نه چندان مهمی به میدان رفت. او که بیشتر سالهای اخیر را در انگلیس زندگی کرده و مشغول جمع آوری مدارک مربیگری از این کشور صاحب فوتبال بوده است، بدون اینکه کوچکترین پیشرفتی حتی در رده های پایین فوتبال این کشور داشته باشد، به ایران برگشته تا با مربیگری سطح A یوفا بتواند شغلی برای خودش دست وپا کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا این چنین مغرضانه علیه یک نفر موضع گیری کرده اید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر