بازدید 10702
بازتاب

واکنش‌مدیرعامل‌پرسپولیس ‌به‌بازگشت‌رامین‌رضاییان

کد خبر: ۸۳۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 07 September 2018

ستاره سابق و یاغی قرمزها در پایان مهلت نقل وانتقالات اروپا بدون تیم مانده و با هیچ تیم داخلی هم قراردادی نبسته است. او با تراکتور هم توافق نکرد تا شایعه شود که می خواهد تا نیم فصل منتظر بماند و بعدش به پرسپولیس برگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس و کوتاه آمدن برانکو در قبال این بازیکن، گفت: به جز پنج بازیکنی که از نیم فصل به ما اضافه می شوند و اسامی آنها بارها و بارها اعلام شده است، فرد دیگری به تیم اضافه نمی شود و هیچ اسم جدیدی هم به من اعلام نشده است. ما با برانکو و کادر فنی هماهنگ پیش می رویم و باتوجه به نیاز تیم، اسامی اعلام می شود و ما هم در هیات مدیره و کمیته فنی بررسی می کنیم و تصمیم می گیریم که عمل شود یا فرد دیگری جایگزین شود.

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به بازگشت رامین رضاییان

گرشاسبی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا جام قهرمانی در سوپرجام به این باشگاه رسیده است یا خیر؟ گفت: نوک دستمان به جام رسیده است. هنوز اعلام نکرده اند چه زمانی و در چه مراسمی این جام اهدا می شود. ولی قطعا و صد درصد تمام شده است.

وی در خصوص احتمال جدایی بیرانوند و یا سایر بازیکنان در نیم فصل تاکید کرد: اخیرا صحبت خاصی نشده است. در نیم فصل پنجره باز می شود. هر بازیکنی می خواهد جدا شود باید یک ماه زودتر اعلام کند. پرسپولیس آنقدر باشگاه بزرگی است که باید ادعا کند نفر کم ندارد. درست است دو پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم ولی آنقدر این باشگاه و هوادارانش بزرگ هستند که تا این مرحله با محرومیت آمد و چند هفته قبل از اتمام لیگ، قهرمان شد.

«مشکل ارز غیر دولتی باشگاه حل شد؟» مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال گفت: نامه ای آمد و راه حل این بود که از بازار آزاد ارز تهیه کنید. این روند باشگاه ها را با تعطیلی و چالش مواجه می کند. از تمام باشگاه های سراسر کشور با من در تماس هستند. همه نگران هستند و می پرسند تا الان چه کار کرده اید. نامه ای از بانک مرکزی آمد که از بازار آزاد ارز تهیه کنید. آقای سلطانی فر وزیر ورزش شدیدا دنبال است تا نه تنها مشکل استقلال و پرسپولیس بلکه مشکل تمام باشگاه ها را حل کند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر