بازدید 17398
۴

بیمه مسئولیت مدنی آسانسور چیست؟

کد خبر: ۸۳۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 08 June 2019

 بیمه مسئولیت مدنی آسانسور، خسارت و زیان وارده به اشخاص ثالث را برای استفاده از آسانسور، هنگام ورود و ترک آسانسور که ناشی از مالکیت، مراقبت و تعمیر و نگهداری آن بوده و بیمه‌گذار طبق قانون، مسئول شناخته می‌شود جبران می‌کند. طبق این قرارداد هرگونه حادثه منجر به خسارت و صدمة بدنی که از نقص فنی چرخها، در و تجهیزات آسانسور ناشی شود پوشش بیمه‌ای خواهد داشت.

بیمه مسئولیت مدنی آسانسور چیست؟
به گزارش تابناک، پوشش بیمه مسئولیت مدنی آسانسور می‌تواند شامل جرح و صدمة بدنی و خسارت مادی وارده به اشخاص ثالث و خسارت ناشی از برخورد فیزیکی خود آسانسور باشد. پوشش اولی و دومی از نوع مسئولیت است.

بیمه مسئولیت مدنی آسانسور چیست؟

عمده‌ترین خسارت ناشی از استفاده از آسانسور را می‌توان در محل‌هایی که عمومی بوده و افراد مختلف از آن استفاده می‌نمایند، مانند هلتها، مجتمع‌های آپارتمانی، ساختمان‌های اداری، انبار‌ها و ... جستجو کرد. در مورد کارخانجات، انبار‌های عمومی و گاراژ‌ها که آسانسور فقط اختصاص به حمل بار دارد، خسارت اغلب به اموال اشخاص ثالث وارد می‌شود که بیمه‌گذار طبق قانون، مسئول جبران آن خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
شرکتهایربیمه گر آنقدر دندان گرد شده اند که ساختمانهای مسکونی دارای آسانسور ،توان هزینهٔ بیمهٔ مسولیت مدنی را ندارند ؟ اگر خودرو اجباری نبود هم مردم واقعا توان پرداخت آنرا ندارند ؟ بهترین راهکار راین است که مبلغ دیهٔ اشخاص را به نصف تقلیل دهند ‌،یقینا سؤ استفاده ها نیز کاهش می یابد ؟ ،،،، برای کاهش هزینهٔ شرکتهای بیمه گر هم کارها الخصوص صدور بیمه نامه اینترنتی و بجای برگه یک کد رمز داده شود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
ساختمان ما 20 واحده
هزینه بیمه اسانسور کمتر از 400تومن شده
یعنی کسی توانایی پرداخت 20 تومن تو یک سال و نداره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
من هم بیمه اسانسور هم ماشین و هم اتش سوزی و اینترنتی گرفتم و برای برگه بیمه نامه و ارسال کردن
مشکلیم وجود نداشت
در برخی موارد شرکت های بیمه گر اقدام به بیمه می کنند ولی در صورت بروز حادثه به دلیل نداشتن گواهی استاندارد آسانسور از پرداخت خسارت خودداری می کنند. شرکت های بیمه گر باید قبل از بیمه کردن آسانسور عدم پرداخت خسارت به دلیل نداشتن گواهی آسانسور را به اطلاع فرد برساند.
( پیمانکاران پس از نصب آسانسور اقدام به اخذ گواهینامه استاندارد می کنند که مدت زمان اعتبار گواهینامه ها یک سال می باشد، پس از گذشت یک سال مالکین ساختمان ها می بایست با مراجعه به شرکت های بازرسی آسانسور تایید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد اقدام به بازرسی ادواری و اخذ گواهی استاندارد ادواری آسانسور کنند.)
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی