بازدید 3371
۵

۹۷ درصد زائران خارجی با خانواده به مشهد می‌آیند

کد خبر: ۸۳۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 02 September 2018

جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی، صبح دیروز در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد. در این جلسه استاندار خراسان رضوی با بیان این که برای هیچ کس در کشور کاپیتولاسیون قائل نیستیم، افزود: تخریب تقدس مشهد که از چند سال پیش آغاز و به تازگی نیز به آن دامن زده شد، توطئه دشمنان است. علی رضا رشیدیان افزود: 97 درصد زائران خارجی با خانواده و به عشق زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد مقدس مشرف می شوند.

به گزارش روزنامه خراسان، وی تصریح کرد: 3 درصد باقی مانده نیز از محبان اهل بیت (ع) و شیعیان غیرتمند و متدین هستند که هدفی جز زیارت ندارند چرا که اگر به دنبال اهداف دیگری بودند، کشور ما و مشهد مقدس را که در برخورد با مسائل غیر اخلاقی بسیار سخت گیرانه عمل می کند؛ انتخاب نمی کردند.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: متاسفانه چند سال پیش مقاله ای در تخریب چهره مشهد مقدس و زائران عراقی در گاردین به سفارش سعودی ها منتشر شد که اکنون بعد از گذشت چند سال دوباره به آن پرداخته شده است که جای تاسف دارد. برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و سلبریتی ها نیز بلندگوی دشمن شده اند و به این موضوع می پردازند.رشیدیان ادامه داد: در راهپیمایی عظیم اربعین که مشتاقان زیارت امام حسین (ع) در آن شرکت می کنند برای زائران ایرانی سیاه نمایی و در دیگر ایام نیز با القای تبلیغات ناصحیح، اقدام به آلوده جلوه دادن دامان مسلمانان خارجی می کنند.

رویکرد دشمن فشار بر مردم با محوریت اقتصاد است

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رهنمودهای راهبردی و گره گشای رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت، بیان کرد: نیاز است در نگاه، موضع گیری و حرکت های اجرایی خود بازنگری و کار و تلاشمان را برای خدمت به مردم مضاعف کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: رویکرد دشمن فشار بر مردم با محوریت اقتصاد، همراه با جنگ روانی است که باید برای تقویت انسجام، مشارکت عمومی ، همبستگی، دیدن مشکلات واقعی مردم، حل چالش های موجود در جامعه و کاهش آلام آنان بیش از پیش تلاش کنیم که در این میان، نقش شورای فرهنگ عمومی در تحقق این موارد تعیین کننده است.

رشیدیان با اشاره به یاوه سرایی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر این که اقدامات و تصمیم های وی به کاهش نفوذ ایران در خاور میانه و تغییر نظام اسلامی می انجامد، تاکید کرد: ما ملتی بزرگ و قدرتمند و نظامی مردمی داریم و تلاش های مذبوحانه دشمنان برای از بین بردن اعتماد عمومی و امید به آینده؛ خنثی می شود و بی ثمر خواهد بود.

تلاش برای ارتقای فرهنگ زیارت و گردشگری مذهبی

«موالی زاده» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور هم که مهمان ویژه این جلسه بود، گفت: وزارت ارشاد با همکاری آستان قدس رضوی تلاش می‌کند فرهنگ زیارت و گردشگری مذهبی را در مشهد ارتقا دهد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: برنامه‌هایی که شورا‌های فرهنگ عمومی استان‌ها و شهرستان‌ها باید به آن توجه کنند در ۱۵ سرفصل تدوین شده که ترویج فرهنگ کار و تلاش، اصلاح الگوی مصرف و استفاده از کالای ایرانی از جمله این مباحث است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: توجه به سرمایه‌های اجتماعی مانند مسئولیت پذیری، نظم و انضباط اجتماعی، پوشش و حجاب ، زنان ، خانواده و نشاط اجتماعی نیز از دیگر مباحث مهم کشور است که برای نهادینه کردن آن باید در شورای فرهنگ عمومی استان‌ها و شهرستان‌ها برنامه ریزی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۵
متاسفانه این موضوع واقعیت داره و اثبات منطقی هم داره.

یه موقع میگفتند توی ایران فحشا نیست چه برسه به صادرات اون!!! تا اینکه مستند فقر و فحشا دهنمکی اومد بیرون که مهر تاییدی بر این واقعیت بود هرچند مردم از سالها پیشش میدونستند.

از موقع ساخت این مستند اوضاع مردم که بهتر نشده تا میزان خودفروشی و فحشا کاهش پیدا بکنه. از طرف دیگه ارزش پول ملی هم که خیلی اومده پایین جوری که دیگه نمیصرفه زنان و دختران برن خارج (با توجه به پول بلیط و ویزا و ...) بلکه برای خارجیها میصرفه که بیان توی یه کشور ارزون خوش بگذرونن (غذای خوب٬ هوای خنکتر و امنیت بالاتر). پس وجود توریست جنسی در این شرایط کاملا محتمل و طبیعیه حتی اگه ۹۷ درصد با خانواده باشن همون ۳ درصد مجرد و درصد بالایی از مردان متاهل امکان همچنین کاری رو دارن. میمونه وجود این توریستها در نزدیکی اماکن مذهبی که اگه هرکسی خودشو بذاره جای کسانی که این باندها رو مدیریت میکنن و یا خارجیهایی که از کشورهای منطقه با این هدف میان تو ایران٬ بهترین انتخاب شهرهای مذهبی هست تا حساسیت کمتری در انظار عموم داشته باشه

چاره کار در وهله اول پذیرش این موضوع هست و در وهله دوم درست کردن اقتصاد این مملکت هست تا یه زن مجبور به تن فروشی نشه. اون وقت هزارن توریست جنسی هم که بیان جرات یه نگاه الوده به زن ایرانی نخواهند داشت چه برسه به ...
سه درصد جمعیت 3 میلیونی میشه 90 هزار نفر!
یه اسکناس صد دلاری هم میشه بیش از یک میلیون تومن!


باید از غصه دق کرد و مرد!
سرمونو عین کبک کردیم تو برف . تو روز میگیم الان شبه!!!!!!
3% یک میلیون و هفتصد هزار نفر آمار رسمی می‌شود 51000 نفر که لابد از دید ایشان 51000 مورد ناقابل است.
راحت ترین نوع برخورد و حل مساله مطمینا نادید گرفتن صورت مساله و اصلا انکار خود مساله هست دقیقا مثل اینه که می گوییم عامل طلاق همون ازدواجه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل