بازدید 11604
۱
گزارش

روزآخرجاکارتا/رقابت شدید ایران و ازبک برسر پنجمی

ازبکستان با درخشش بوکسورهای خود 7 فینالیست در این رشته خواهد داشت که شانس کسب 7 مدال طلا را به ازبک ها می دهند. ایران هم امروز بیشتر از همه در بسکتبال و والیبال با توجه به فینالیست شدن این 2 رشته امید به کسب مدال طلا دارد.
کد خبر: ۸۲۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 01 September 2018

آیا کاروان ازبکستان با طلاهای بوکس پنجمی را از ایران می گیرد؟ این پرسشی است که مدیران کاروان و ورزش ایران را نگران کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، ممکن است ازبکستان با داشتن 7 فینالیست در مسابقات بوکس جایگاه پنجمی را از ایران بگیرد. بازی های آسیایی 2018 روز پایانی خود را سپری می کند و روز یکشنبه هم اختتامیه هجدهمین دوره این رقابت ها در جاکارتا برگزار می شود. به نظر می رسد با توجه به فاصله ایجاد شده در جدول مدال ها چین مثل همیشه در جایگاه نخست، ژاپن در جایگاه دوم، کره جنوبی در جایگاه سوم و اندونزی در جایگاه چهارم توانسته اند این عناوین را برای خود قطعی کنند.

یکی از ابهام های بزرگ و جذابیت های جدول مدال ها در روز آخر رقابت برای جایگاه پنجمی است. با اینکه ایران در حال حاضر با 19 طلا، 19 نقره و 20 برنز بالاتر از چین تایپه با 16 طلا و ازبکستان با 15 طلا قراردارد؛ اما ممکن است در روز آخر اتفاقات دیگری رخ دهد.

روزآخرجاکارتا/رقابت شدید ایران و ازبک برسر پنجمی

ازبکستان با درخشش بوکسورهای خود 7 فینالیست در این رشته خواهد داشت که شانس کسب 7 مدال طلا را به ازبک ها می دهند. ایران هم امروز بیشتر از همه در بسکتبال و والیبال با توجه به فینالیست شدن این 2 رشته امید به کسب مدال طلا دارد. در قایقرانی آب های آرام و تنیس روی میز هم با توجه به درخشش نوشاد عالمیان ناامید به کسب مدال طلا نیستیم.

شاید خوش بینانه مدال های طلای ایران در پایان رقابت های فردا به عدد 21 یا 22 برسد؛ اما ازبک ها همچنان می توانند یک تهدید جدی برای مان باشند. ازبکستان علاوه بر 7 فینالیست در بوکس، در قایقرانی آب های آرام و سامبو نیز نمایندگان پرامیدی دارد و احتمالا تا آخرین ساعات هجدهمین دوره بازی های آسیایی دست از تلاش برای رسیدن به جایگاه پنجم برنمی دارد. باید دید برنده این دوئل حساس و نزدیک بین 2 کشور ایران و ازبکستان چه خواهد بود. باید امیدوار باشیم که والیبال و بسکتبال ایران فردا در فینال بدرخشند تا حداقل رکورد 21 طلای دوره قبلی تکرارشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا پنجم بشیم یا ششم. واقعا چه فرقی برای ما داره؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی