بازدید 5089

شجاعی بعداز۱۱سال گل زد،تراکتور دربی تبریز را برد

کد خبر: ۸۲۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 30 August 2018

داربی تبریز با پیروزی دو بر یک تراکتورسازی پرستاره مقابل ماشین سازان بحران زده به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین دیدار از هفته ششم لیگ برتر تراکتورسازی و ماشین‌سازی از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام (ره)، داربی شهر تبریز را برگزار کردند. این دیدار حساس که با حضور بیش از ۳۰ هزار هوادار عمدتا سرخ‌پوش برگزار شد، با برتری دو بر یک یاران جان توشاک به پایان رسید.

ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی فر(سوگیتا ۶۴)، رضا شربتی، مسعود شجاعی، علی‌رضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور (کارت زرد)، اشکان دژاگه (کارت زرد) (احسان پهلوان ۸۵) و آنتونی استوکس ( اروین ۸۰).

ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی زادگان، رضا خالقی فر، فرید بهزادی کریمی، محسن یوسفی، سید احمد مهدی زاده، توحید غلامی ( حسین ابرقویی ۷۱)، مسیح زاهدی (کارت زرد)، سید محمد خرم الحسینی، عزیز معبودی و احمدرضا زنده روح (صادق رضا نیا ۵۴).

شجاعی بعداز۱۱سال گل زد،تراکتور دربی تبریز را برد

آنتونی استوکس (دقیقه ۴۹) و مسعود شجاعی (دقیقه ۶۰) برای تراکتورسازان گلزنی کردند. تک گل ماشین‌سازی را هم عرفان افراز در آخرین دقیقه وقت تلف شده زد. مسعود شجاعی آخرین بار در فصل ۸۵ - ۸۶ برای سایپا در لیگ برتر ایران گلزنی کرده بود و حالا پس از 11سال در لیگ ایران گل زد.شجاعی امروز تغییر پست داشت و با حضور مهدی مهدی پور، یک خط جلوتر بازی کرد و در منطقه خطر دریبل های تماشاگر پسندی به نمایش گذاشت. با این نتیجه تراکتورسازی ۹ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر موقتا در رده چهارم جدول جای گرفت. ماشین سازی نیز با وجود تغییرات و رفتن فیروز کریمی همچنان با چهار امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

دربی تبریز در حالی به انجام رسید که هر دو تیم تحت مالکیت شرکت هایی هستند که محمدرضا زنوزی مالک آن ها است. زنوزی امروز در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کرد و به شدت مورد تشویق هواداران هر دو تیم قرار گرفت و به تشویق‌شان واکنش نشان داد. این اتفاق ویژه در فوتبال ایران بی نظیر است و حالا زنوزی امیدوار است تراکتورسازی را برای اولین بار در فوتبال ایران به قهرمانی برساند و همچنین با حفظ ماشین سازی در لیگ، اندک هواداران این تیم را خوشحال کند.

شرح گل‌ها

دقیقه 49-آنتونی استوکس (تراکتورسازی 1 - ماشین سازی 0 ) اشتباه بازیکنان تیم ماشین سازی باعث شد تا مهدی مهدی پور توپ ربایی کرده و با سانتری آرام استوکس را صاحب توپ کند. استوکس در روی خط شش قدم با چرخش و ضربه ای دیدنی توانست گلزنی کند.

دقیقه 60 - مسعود شجاعی(تراکتورسازی 2 - ماشین سازی 0)  ضد حمله سریع تراکتوری ها آن ها را در موقعیت 3 مقابل 2 قرار داد. اشکان دژاگه به زیبایی مسعود شجاعی را صاحب توپ کرد و کاپیتان تیم تراکتورسازی پس از ورود به محوطه جریمه تیم حریف با ضربه ای دقیق موفق به گلزنی شد.

90+2 - عرفان افراز (تراکتورسازی 2 - ماشین سازی 1) عرفان افراز موفق شد سانتر بازیکنان ماشین سازی از روی ضربه ایستگاهی را با ضربه سر همراه و تبدیل به گل کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار