بازدید 25703

شعر ترانه مشهور «لیلا فروهر» روی آنتن زنده!

کد خبر: ۸۲۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 28 August 2018

برنامه زنده «شب فیروزه‌ای» که شنبه شب به صورت زنده از دریاچه شهدای خلیج فارس- چیتگر- از شبکه 5 سیما پخش می‌شد به محلی برای شوخی‌های پیش پا افتاده مجری و مهمان برنامه زنده تلویزیونی تبدیل شد.

به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی، «دستت لای در نره»، «چند سالتونه»، بخشی از شوخی‌های مجری با یک خانم بازیگر بود. این خانم بازیگر بعد از شعر کوتاهی که مجری خواند خطاب به او گفت منم یک شعر درباره «دل» بخوانم؟ مجری برنامه که سعی می‌کرد برنامه‌ای متفاوت اجرا کند گفت: شما مگه شعر هم بلدین؟ و خانم بازیگر خواند: «ای دل تو خریداری نداری...» در اینجا بود که مجری وسط شعرخوانی این بازیگر پرید و سعی در جمع کردن و ادامه ندادن ترانه مشهور لیلا فروهر کرد.

بدین ترتیب باید منتظر اتفاقات دیگری در این قبیل برنامه‌های بی‌ در و پیکر تلویزیون باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۲۰
تو این وضعیت مملکت که مردم نون ندارن ، برو خبر در مورد فساد اقتصادی پیدا کن و بنویس ، شعر خوندن یه خانم حالا از هر کسی که باشه نه مشکل شرعی داره نه عرفی !
وامصیبتا بیچاره شدیم حالا چیکار کنیم
بابا بی خیال شعره دیگه
حالا چون اینو لیلا فروهرخونده بدشده .
آهان من دیدیم دیشب از آسمون چندتایی سنگ افتاد پایین پس دلیلش این بوده.
وای چه مصیبت بزرگی بر مملکت وارد شده !! مردم به روز سیاه نشستن گرانی و فقر و فساد تمام زیر و بم مملکت را گرفته اصلا اهمیت نداره فقط هیمن شعر فلانی مشکل سازشده برای کشور ؟؟؟؟
وای چه فاجعه ای اتفاق افتاده.خدا به دادمون برسه.الانه که زلزله بیاد هممون رو کن فیکون بکنه به خاطر این گناه نابخشودنی.آخ داره دوباره گوشم دراز میشه.
بابا ولمون کن اینقدر تلویزیون رو محصور کردین که ملت فقط ... ماهواره میبینند. حالا اصلا ترانه خونده بشه یا پخش بشه چه اتفاقی میفته؟؟؟؟
وای چه فاجعه بزرگی!
آرزوی شفای عاجل...
شما هر برنامه ای رو دوست نداری نگاه نکن. مثل بقیه که برنامه هایی که دوست ندارن نگاه نمی کنن. بعضا کلا تلوزیون نگاه نمی کنن.
با این گرانی و از صبح تا شب دوییدن که وقت دیدن برنامه های خوب تلویزیون و داره !
برات متاسفم تابناک
جالبه که همه هم لیلا فروهر میشناسن و شعراشم حفظن!!!
شعر ایشان لزوما اشاره به ترانه لیلا فروهر نداره. البته با اشاره مجری ذهن ها به آنطرف میره.در کل دیالوگ ها سطح پایین و سخیف بود و حیف است که صدا وسیما اینقدر ضعیف عمل می کند.
"بدین ترتیب باید منتظر اتفاقات دیگری در این قبیل برنامه‌های بی‌ در و پیکر تلویزیون باشیم."
وای وای وای!
از کامنت ها معلومه مردم ما سطحی نگر شدن متاسفانه. اونائی که با کامنتاشون این مطلب تابناک رو به باد تمسخر گرفتند، متاسفانه اونهایی هستن در نتیجه ی فرهنگ گیری از کانال های ماهواره ای، این نوع گفتگو ها و لوس بازی های دور از متانت مجری و مهمان براشون عادی شده.
واقعا چندش آور بود این گفتگوی لوس و سبک بین مجری و مهمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
چقد شما عمیق نگر هستی، بپا تو این عمقی که هستی گرفتار نشی
من اين اهنگ خيلي دوست دارم ملودي عالي داره
وامصیبتااااااااااااااااا
متاسفم. برای اکثر کامنت ها. درسته که فساد اقتصادی، زشت و پلید هست و خدا رو شکر که دارن همه ی مفسدین کثیف اقتصادی رو محاکمه می کنن و انشاءالله که به سزای اعمال ننگین خودشون خواهند رسید ولی این دلیل نمیشه که بر همه چی چشم بپوشیم و جلف بازی رو در تلویزیون مجاز و عادی بدونیم
این الان خیلی مهمه؟؟؟؟وضع اقتصاد و اجتماع ووووووووووو فاجعه هست.بیان اینارو درستش کنن نه این چرندیاتو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار