بازدید 35622
۵

حقوق بازنشستگان کشوری چقدر افزایش می‌یابد؟

کد خبر: ۸۲۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹ 27 August 2018

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:سعی شده حقوق 83.5 درصد از جمعیت بازنشستگان را با تخصیص اعتبارات جدید در نظر گرفته شده به 2 میلیون و 100 هزار تومان برسانیم.

به گزارش فارس، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اگر همسان سازی حقوق‌ها محقق شود، حقوق 8۴ درصد بازنشستگان به ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد.

جمشید تقی زاده گفت: سعی شده حقوق 83.5 درصد از جمعیت بازنشستگان را با تخصیص اعتبارات جدید در نظر گرفته شده به 2 میلیون و 100 هزار تومان برسانیم.این‌ها افرادی هستند که با 30 سال خدمت بازنشسته شده‌اند.

وی افزود: 3 درصد بازنشستگان نیز 10 و 15 سال خدمت هستند که آنها حقوق یک میلیون و 200 هزار تومان می‌گیرند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: 3 هزار و 200 میلیارد تومان ماهانه به بازنشستگان حقوق پرداخت می‌کنیم که اگر همسان‌سازی اتفاق بیفتد حقوق حداقل‌بگیرها افزایش خواهد یافت و برای سال 98 رقم خوبی به صورت پلکانی مدنظر قرار خواهد گرفت.

تقی زاده گفت: برای همسان سازی حقوق بازنشستگان،۳۰ هزار میلیارد تومان نیاز است که سال قبل ۲۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و برای امسال نیز همین رقم در نظر گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۵
تورم صددرصدی و افزایش حقوق ده در صدی واقعا بازنشستگان چیکار باید بکنند
مادر من مستمری بگیر تامین اجتماییه و با 80 سال سن و داشتن فرزند و نوه و نیاز دایمی به دارو و درمان، یک میلیون و سیصدو چهل هزار تومان حقوق دریافت می کنه.
بدون اینکه آب از آب تکان بخورد قدرت خرید همه حقوق بگیران شاغل و باز نشسته را به یک سوم تقلیل دادید . برای جبران باید دریافتی ها دو نیم تا سه بابر شوند . مشاغل آزاد بصورت خودکار دستمزدشان تنظیم میشود
بابا یه فکری هم برای ماکارمندان بیچاره بکنید والله بعد از بیست وهشت سال خدمت اقدام به ساخت خانه کردم ماهیانه کل حقوق سه ملیونی را به قسط طبق دفترچه اقساطی که دارم پرداخت میکنم بقه خرج ومخارج خانواده شش نفری را از کجاتامین کنم بمیریم بهتر نیست؟
بهتر است بگوئیم بازنشستگان (قبل از 86 ) معیشت مقاومتی را مد نظر قراردهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی