بازدید 13381

هک صفحه رامبد جوان محصول چه تفکری است؟

اکنون بیش از آنکه هک صفحه رامبد جوان مهم باشد، انگیزه و نحوه عملکرد آن اهمیت دارد. هک صفحه به عنوان اعتراض به نتیجه مسابقه یک برنامه شبانه کمدی، نشان می‌دهد که نحوه صحیح اعتراض آموزش داده نشده است. اینکه اگر توان رفتار رادیکال را به عنوان ابزار اعتراض داشته باشیم، از آن استفاده کنیم، اتفاقی است که متأسفانه هر روز ابعاد تازه‌تری می‌یابد و هک این صفحه نیز نمود عینی و پررنگ‌تر شدن چنین واکنش‌هایی است.
کد خبر: ۸۲۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 26 August 2018

هک صفحه رامبد جوان محصول چه تفکری است؟پس از مسابقه خنداننده‌شو در برنامه خندوانه و ناکامی یکی از دو شخصی که به مسابقه فینال دعوت شده بود، صفحه رامبد جوان در اینستاگرام در اعتراض به آنچه عدم حمایت از یکی از فینالیست‌های این مسابقه بود، هک شد؛ واکنشی که نشان می‌دهد، روش اعتراض در کشورمان آموزش داده نشده و هر شخصی دارای توان مواجهه رادیکال با مسائل را داشته باشد، اعتراض خود را از شیوه رادیکالی که در آن مهارت دارد، به نمایش می‌گذارد.

به گزارش «تابناک»؛ مسابقه خنداننده‌شو در برنامه خندوانه در این دوره با حضور برخی چهره‌های توییتری برگزار شد و رامبد جوان پس از جذب اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، این بار سراغ توییتری‌ها رفت و آنها را بازی داد. در این دوره از مسابقه خنداننده شو هرچند به اندازه دوره‌های پیشین شاهد توجه عمومی به این مسابقه نبودیم، همچنان این برنامه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کرده و بخش جذاب این مسابقه بود.

پس از مشخص شدن نتیجه این مسابقه، اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داد و صفحه رامبد جوان در اینستاگرام هک شد. هکر صفحه رامبد جوان، علت این اقدامش را عدم حمایت از شرکت کننده ی مورد علاقه‌اش خوانده و در این زمینه به نقد عملکرد جوان و همکارانش پرداخته است.

هک صفحه رامبد جوان محصول چه تفکری است؟

در توضیح این هکر آمده است:

«سلام، این پیج هک نشده ... برای چند دقیقه با آقای جوان کلامی دارم
ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت بابت تمام زحماتی که برای مردم ایران می‌کشید
چندتا مسأله هست که دوس دارم اینجا عنوان کنم:

آقای جوان در مسابقه خنداننده شو در مرحله نیمه نهایی ابوطالب حسینی با تعداد بسیار زیاد رای بیشتر از مردم اول شد و به مرحله نهایی اومد اما در مرحله نهایی هیچ انگیزه ای برای استند آپ نداشتن (مستحضر هستید که این تنها دلیلش بیخابی نبود واقعا) هر چهار داور سکوت کرده بودن و هیچ ری اکشن خاصی هم نداشتن اما در قسمت دوم نهایی بعد از وارد شدن علی صبوری عزیز هر چهار داور در حال تعریف و تمجید بودن از ایشون حتی آقای احسان کرمی هم گاهی وارد صحنه میشدن و ری اکشنایی در مورد اجرای علی صبوری عزیز داشتن که همه این مسائل باعث عوض شدن افکار بیننده ها و حتی عوض شدن نظرشون راجب این دو فینالیست میشه ایکاش برای هر دوی این عزیزان بصورت یکسان انرژی اهمیت قاعل (قائل) بودید...

و در آخر هم از شما اقای جوان و برنامه سرگرم کننده تون و تمام عواملی که پشت صحنه زحمت میکشن و اللخصوص جناب خان (محمد بحرانی) عزیز که واقعا مردم عاشقشون هستن و از لحظه به لحظه حضورشون در برنامه لذت میبرن، و بابت همه زحماتتون صمیمانه تشکر دارم...

انشالا سالیان سال صادقانه و شفاف در کنار مردم و باعث لحظه های شادشون باشید ... راستی برای بازگشت به پیجتون کافیه یه ریست پسوورد برای ایمیل یا شماره همراهتون بفرستید و بلافاصله وارد پیجتون بشید، چون من به اطلاعات پیجتون دست نزدم. تازه تیک آبی اینستاگرام هم الان دیگه میتونید به راحتی بگیرید و پیجتون رو معتبر و ایمن کنید، در کل هدفم هک کردن و اذیت کردنتون نبود خواستم چند کلامی رو اینجوری باهاتون گپ بزنم. دوستدار شما»

اکنون بیش از آنکه هک صفحه رامبد جوان مهم باشد، انگیزه و نحوه عملکرد آن اهمیت دارد. هک صفحه به عنوان اعتراض به نتیجه مسابقه یک برنامه شبانه کمدی، نشان می‌دهد که نحوه صحیح اعتراض آموزش داده نشده است. اینکه اگر توان رفتار رادیکال را به عنوان ابزار اعتراض داشته باشیم، از آن استفاده کنیم، اتفاقی است که متأسفانه هر روز ابعاد تازه‌تری می‌یابد و هک این صفحه نیز نمود عینی و پررنگ‌تر شدن چنین واکنش‌هایی است.

به نظر می‌رسد کم‌کاری مسئولین در آموزش اعتراض و نقد در چارچوب از مدارس تا دانشگاه منجر به اعتراض با حمله کامنتی به صفحات اینستاگرامی و اکنون هک صفحه هنرمندان به عنوان اعتراض منتهی شده است. انتظار می رود در این زمینه شاهد واکنش هایی فراتر از فرهنگ سازی در حد نصب بنر و پخش کلیپ باشیم. باید آموزش در این زمینه فعال شود و فرهنگ و روش نقد و اعتراض را به کودکان آموزش داد تا نگرانی‌ها در این زمینه کاهش یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۶
کاملا با هکر موافقم.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
اگه اینطور باشه پس آلمانی که هفت تا گل تو خاک برزیل تو نیمه نهایی بهشون زد، باید بدون انگیزه و روحیه تو فینال ظاهر میشد و از آرژانتین می باخت دیگه!!!
چه با مرام....
افراد از قدرتشون برای بیان نظرشون استفاده میکنند. نمونه اش خود شمایید که گاهی بسیار سلیقه ای در همه موارد اظهار نظر میکنید آن هم از روی آگاهی اندک. و حتی اظهار نظر در موارد کاملا تخصصی اما به وسیله یک نویسنده کاملا غیر متخصص و البته این رو حق خودتون میدونید.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
دقیقا با نظر شما موافقم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
دقيقا . حتي در لايك مطالب هم دست مي بريد ولي يادتون رفته بازگشتي اصلي رو تغيير بديد .
راي مي ديم ميزنه 37 تا . صفحه رو رفرش مي كنيم ميزنه 16 تا .
شما هم از قدرت رسانه اي تون استفاده مي كنيد .
قطعا اگه آقای جوان صدای اعتراض را می شنید رفتار رادیکال نمی دید. متاسفانه آقای جوان چنان از موضع "فقط ما خوبیم" حرف میزنه که دیگه گوشش شنوای هیچ نقدی نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
اینو تعمیم بدین به مسئولین مملکت که آنقدر اعتراض رو نشنیده می گیرن که شکل عوض می کنه و میشه اخلالگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
اتفاقا آقای جوان هم مسئوله
کسی که خیلی بیشتر از رئیس جمهور قدرت ارتباط با مردم را داره و هر روز هرچی دلش میخوادو به خورد مردم میده قدرتش خیلی بیشتره
کم‌کاری مسئولین در آموزش اعتراض و نقد در چارچوب از مدارس تا دانشگاه؟اتفاقاً به نظر میرسه طرف از سواد ابتدایی هم بهره آنچنانی نداشته،یه نگاه به واژه های تایپ شده بکنید،بی خوابی رو نوشته بیخابی-علی الخصوص رو اللخصوص و الی آخر.البته من هیچ دل خوشی از رامبد جوان و برنامه چرندش ندارم.
هر رفتار انسانی در منظر و دیدگاه دیگران دارای موافقان و مخالفانی است اگر مسیری برای اظهار نظر و تغییر رفتار اشتباه وجود نداشته باشد هموار مسیرهای غیر قانونی ایجاد خواهد شد که اگر مخالفان با ابزار زور سرکوب شوند موجب ایجاد تنش های اجتماعی و انقلاب خواهد شد.
بدم میاد از این آقای به ظاهر جوان
جدا از همه اینها بنظرم قهرمانی حق علی صبوریه
ابوطالب حسینی از همون ابتدا فقط با استفاده از مضامینی چون روابط با جنس مخالف در دوران نامزدی و ازدواج و غیره بدنبال گرفتن رأی از مردم بود و هر چیزی راهم که در چنته داشت در مرحله نیمه نهایی رو کرد و نداشتن روحیه و انگیزه، نمیتونه دلیل قانع کننده ای برای اجرای یک فینال بد باشه
خوب کاری کرده... تا سیه رو شود انکه در او غش باشد..
این اسمش اعتراض رادیکالی هست اما اونهایی که ریختند توی خیابون و آتیش زدن و شکستن و... معترضانی بودن که صداشون رو میخواشتن به گوش مسئولین برسونن؟

ولی کلا موافقم که بلد نیستیم ناخشنودی خودمون رو به شیوه های درست و عاقلانه و اخلاقی ابراز کنیم.
انقدر دهن می بندیم که آخرش یا توی صورت طرف منفجر میشیم یا توی دل خودمون!
هیچ وقت نمی تونی حقت را از راه درست بگیری نتیجش می شه این و از این خیلی بدتر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
من نوشته بودم
تو این مملکت هیچ وقت نمی تونی حقت را از راه درست بگیری نتیجش می شه این و از این خیلی
بدتر

وقتی شما که یک خبرگزاری هستی امانداری نمی کنی از بقیه جا ها که دیگه نمی شه انتظار داشت
با حرفش موافقم

چندش آورترین فینال بود و کاملا مشخص بود میخواستن علی صبوری اول بشه...
اما چرا؟
پشت ایشون به کی گرمه؟
با سلام و ادب
خیلی از اقای رامبد جوان ممنونیم که برای دفاع از ابوطالب دست به دامن حیله قدیمی هک صفحه شخصی خودشون شدند. در روانشناسی فورد، معمولا افراد برای حمایت از فرد مورد علاقه خود از شخص ثالث (یا شخص سوم غایب) استفاده می کنند. در خیلی از شوهای اینترنتی و یا تلویزیونی در جهان این مساله اتفاق می افتد. یعنی یک سلبریتی مطرح در جامعه که صفحه شخصی او زیاد دنبال کننده دارد برای جلب حمایت از یک شخص اقدام به بیان و طرح نظر حمایتی خود در قالب فرد دیگری می کند که این فرد می تواند هک کننده صفحه شخصی سلبریتی بوده و طرح این در جامعه، ذهن کنجکاو مردم را برای دیدن مطلب بر می انگیزد. اینکه آقای رامبد جوان برای حمایت از ابوطالب چنین مساله را بیان کردند جای تشکر و قدردانی دارد. زیرا ابوطالب در اخرین نمایش اصلا خوب نبود.
با تشکر
جالبه که همه سرگرمه این مسخره بازی های بی مزه شدن ولی هیجکس نمیگه چرا اقای جوان داره به سبک شرکتهای هرمی پول در میاره.
در این دوره از مسابقه خنداننده شو هرچند به اندازه دوره‌های پیشین شاهد توجه عمومی به این مسابقه نبودیم!!!!! پارسال 20 میلیون رای، امسال 50 میلیون . شما چه جوری کشف کردی این برنامه امسال بیننده اش نسبت به پارسال کمتر شده ؟؟؟؟ بگو دیگه . وقتی از سر بی سوادی و نداشتن اطلاعات مطلب مینویسی همین میشه دیگه
همچنین به سانسورچیهایی چون شما که امکان اعلام نظر رو به مخالفانتون نمیدینُ باید آموزش داد
در مورد آیت بیغم هم همین کار را کردند رقیبش سه دقیقه از مطالب را فراموش کرد ولی به او مجددا اجازه تکرار دادند و حق آیت را ضایع کردند
رامبد بعضی مواقع موضع نا بجا می گیرد و البته بضرر خود اوست داوران فقط باید نظر بدهند نه تعریف و تمجید احسان کرمی هم که واقعا در جانبداری سنگ تمام گذاشت
خلاصه حق دونفر ضایع شد آیت و ابوطالب
چه هکی بابا؟!
دقیقا کار خود خندوانه ای هاست برای تحت الشعاع قرار دادن و کمرنگ کردن صحبت هایی که دیروز از یک روحانی در نقد برنامه ی مسخره ی خندوانه منتشر شد.
ای کاش یه نفر تحقیق کنه ببینه تا حالا چند میلیارد ساعت از وقت جوانان کشور برای دیدن این برنامه ی مزخرف صرف شده
مهندس شما راه بهتری بلدی ارائه بده. وگرنه که بنظر من راه خوب و کارآمدی بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی