نبض خبر؛

حرکات عجیب مشایی در دادگاه انقلاب

کد خبر: ۸۲۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ 25 August 2018
تعداد بازدید : 11374
بازدید 29188
نخستین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به اتهامات آقای اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور سابق امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه، خبرنگاران صدا و سیما و تعدادی از شهروندان در شعبه اول دادگاه انقلاب تهران برگزار شد. این جلسه که قرار بود راس ساعت 9 صبح آغاز شود به جهت امتناع متهم از حضور در جلسه و تاخیر وی و عزل وکلای خویش که با هدف عدم برگزاری دادگاه انجام شده بود در نهایت با بیش از دو ساعت تاخیر ساعت 11:30 با حضور متهم و اعلام رسمیت جلسه از سوی رئیس دادگاه و تذکرات قانونی ایشان درخصوص ضوابط و مقررات دادگاه علنی آغاز و سپس کیفرخواست 14 صفحه‌ای صادره از دادسرای عمومی و انقلاب تهران درخصوص اتهامات متعدد متهم توسط منشی شعبه قرائت شد. «رئیس دادگاه در پاسخ ادعای متهم مبنی بر بی اطلاعی از مفاد کیفرخواست اظهار داشت: اولاً: جنابعالی و وکلای شما در محل دفتر دادگاه کیفرخواست را قبلا مطالعه کرده اید که مراتب صورتجلسه شده است، ثانیاً: دادگاه با اعلام تنفس تا وقت بعدی دادگاه که هفته آینده برگزار خواهد شد، مجدداً و بار دیگر فرصت مطالعه کیفرخواست و تدارک دفاع را فراهم می کند و در این مدت متهم اجازه ملاقات با وکلای انتخابی خویش را خواهد داشت و با اعلام تنفس ادامه جلسه به هفته آینده موکول شد.» در بخشی از این دادگاه مشایی به یک باره پیراهن خود را درآورد به سمت یکی از حاضران در دادگاه پرتاب کرد اما مشخص نیست این اعتراض عجیب او به چه بوده است. این اتفاقات را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۵
پس صداش کو؟ :|||||
یک اتفاقی حتما افتاده که ایشان پیراهن خود را در اورده یعنی میخاند مردم فکر کنند این یکی دیوانه شده
بدون اینکه من بخواهم آقای مشایی را محکوم یا تبرئه کنم باید بگوید این فیلم منقطع، مبهم، ناقص و مخدوش است.
---------------

دادگاه با توجه به عدم اعتماد عمومی به کلیه مسئولان کشور و از آن مهمتر بر اساس قانون و حقوق اساسی شهروندان از جمله متهمان همچنین شاکی بودن متهم از سیستم قضائی کشور و بعضی از افراد ذی نفوذ در قوه قضائیه، به هیجوجه حق ندارد به بهانه یا پوششی که فراوان در آستین مبارک قضات یافت می شود، دادگاه را غیر علنی یا خلل یا محدودیتی در کسب اطلاعات مردم از کلیه روند دادگاه ایجاد نمایند.

مسئولان قوه قضائیه باید عملا و قانونا نشان دهند قوه قضائیه، دین اسلام، شریعت، قانون، رویه و اعمال عدالت، دکّان و ابزار برای دستیابی پنهانی به مطامع، اغراض و امیال دنیوی آنان نیست.

مردم رفتار و اعمال مشایی، وکلایش و اعضای دادگاه و عملکرد سیستم قوه قضائیه را ملاحظه، مورد تجزیه و تحلیل و قضاوت قرار می دهند؛ کشور و قوه قضائیه خونه خاله نیست پس بر اساس آنچه در این نظر آمد، خللی در فرایند ملاحظات و قضاوت مردم ایجاد نکنید !
چرا صدا نداره؟؟؟
چرا اسم اون يكي سانسور شد ؟
اینم دادگاه علنی
دیگه دردش چیه؟؟؟
اگه میتونی دقاع کن اگه نمیتونی و مجرمی چرا این بازی ها رو درمیاری؟
كجاى اين حركات عجيب است
خب چرا نگذاشتند با وکیل در دادگاه شرکت کند.
اگر مردی صدای‌مشایی را هم پخش کن!
اگر همه چیز عادلانه هست ، چرا مشروحش رو نمیذارین ؟ تا مردم خودشون قضاوت کنند ؟
حتما اونقدر برخورد ناراحت کننده بوده که این آقا این عکس العمل رو نشون داده .
گرچه اینها همه لنگه همدیگه هستن .
احسنتم
چرا در زمان قرائت کیفر خواست مدام صدا قطع و یه قسمت هایی از فیلم حذف میشد؟!!

چرا در زمان اعتراض مشایی صداش رو کلا قطع کردید؟
عجیب نیست.صداشم که قطعه.چه بلایی سر اینا میارید
یک عده خواستن که حرکت ایشان عجیب به نظر مردم بیاید برای همین صدا رو قطع کردن.
به این دادگاه نمی شود گفت دادگاه علنی متاسفانه.
احتمالا به آستین کوتاه همراهانش گیر دادن چون به اون اشاره میکنه و بعد بلند میشه میگه بیا منم آستین کوتاه حالا چی میگی