بازدید 3102
۲

استوری اینستا،تنها دلیل اخراج ملی پوش پرسپولیس نبود!

وقتی آن اتفاقات رخ می دهد، کادرفنی تیم ملی دستور به جمع آوری گوشی های همراه بازیکنان را می دهد و این پسر جوان از ارائه تلفن همراهش به کادرفنی تمرد کرده است!
کد خبر: ۸۲۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ 25 August 2018

آنچه باعث شده تا حمید استیلی و کرانچار تصمیم بگیرند محمد امین اسدی را به تهران بفرستند تنها فقط ماجرای استوری جنجالی نبوده است.

به گزارش تابناک ورزشی ؛ حمید استیلی و زلاتکو کرانچار تلاش زیادی کردند تا هر طور هست نظم را در تیم شان داشته باشند. آنها زود حذف شدند و اشتباه شان در تعیین استراتژی هم انتقادهای زیادی را برای شان به همراه داشت. یکی از مهمترین برخوردهای آنها کنار گذاشتن محمد امین اسدی بازیکن پرسپولیس بود که احتمالا به دلیل رفتارهای احساسی و روابط عاطفی سنین جوانی پستی در اینستاگرامش منتشر کرده بود که جنجالی شد.
اگرچه خودش گفت این اتفاق به دلیل هک شدن اینستاگرامش بوده اما اخراجش از سوی استیلی از کاروان نشان می داد که حتما دلیلی بوده که آنها کنارش گذاشته اند.

حالا درحالی که تیم شکسته خورده امید به تهران برگشته یا گروه گروه مثل لشکر شکست خورده در حال برگشت است ، مشخص شده استیلی و کرانچار سخت گیری هایشان برای این جوان تنها به دلیل آن استوری جنجالی نبوده است که دلایلی دیگری هم این مسئله را تشدید کرده است. خبرآنلاین نوشت: مثل اینکه وقتی آن اتفاقات رخ می دهد، کادرفنی تیم ملی دستور به جمع آوری گوشی های همراه بازیکنان را می دهد و این پسر جوان از ارائه تلفن همراهش به کادرفنی تمرد کرده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
گوشی ها را از ترس چه چیزی جمع کردهاند
خبرتون با این خبردادنتون.....آخه اینم شد خبر...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار