بازدید 31107
این جیب اون جیب سلبریتی‌ها

هدیه ۱۰۰ میلیونی گلزار به منوچهر هادی و یکتا ناصر!

کد خبر: ۸۲۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 25 August 2018

در برنامه پنج شنبه شب مسابقه «برنده باش» که به تازگی از شبکه سه سیما پخش می‌شود «منوچهر هادی» و همسرش «یکتا ناصر» که با مجری این مسابقه یعنی «محمدرضا گلزار» در سریال «عاشقانه» و فیلم سینمایی «آینه بغل» همکاری کرده بودند، حاضر شدند و در نهایت برنده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی این مسابقه شدند.

به گزارش روزنامه جوان، در برنامه پنج شنبه شب مسابقه «برنده باش» که به تازگی از شبکه سه سیما پخش می‌شود «منوچهر هادی» و همسرش «یکتا ناصر» که با مجری این مسابقه یعنی «محمدرضا گلزار» در سریال «عاشقانه» و فیلم سینمایی «آینه بغل» همکاری کرده بودند، حاضر شدند و در نهایت برنده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی این مسابقه شدند.

حال سوالی که اینجا برای مخاطبان این برنامه پیش می‌آید این است که آیا حضور این زوج که با آثار سینمایی و تولیدات شبکه نمایش خانگی خود به ثروت و شهرت قابل توجهی رسیده‌اند چه ضرورتی برای شرکت در این مسابقه داشته که این زوج هم بتوانند در نهایت با چند سوال ساده و پیش پا افتاده ۱۰۰ میلیون تومان پول ناقابل را کاسب بشوند!

درست همین چند هفته پیش بود که جت الاسلام و المسلمین حسینی قمی با حضور در برنامه سمت خدا شبکه سوم سیما با اشاره به نقل قول رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۳ در دیدار با مسئولان فرهنگی از سید قطب گفت: مقام معظم رهبری از قول سید قطب فرمودند؛ "به یکی از کشور‌های اروپایی رفتم و دیدم بر سر در کلیسایی نوشتند امشب اینجا برنامه رقص و شادی است. گفتم؛ «مگر می‌شود در کلیسا چنین برنامه‌ای باشد؟» رفتم دیدم بله بود. این عذر پذیرفته نیست که ما پخش می‌کنیم تا مردم از پای ماهواره بلند شوند. اگر سوء است و درست نیست چه فرق می‌کند من پخش کنم یا رقیب من، در هر صورت بد است، چرا من پخش کنم. وی در این برنامه افزود: از جمله سرگرمی‌ها مسابقات است. مسابقات خوب است منتها باید مراقب بدآموزی قولی و عملی در آن‌ها بود. یک روز دیدم در یک برنامه تلویزیونی، پنج میلیون تومان به یک نفر جایزه دادند، برای اینکه به چند سؤال جواب داد، این سرگرمی خیلی جالبی نیست، ممکن است بگویند این کار ترویج علم است. ترویج علم را از یک راه بهتر انجام دهید. این راه ضرر دارد. عده‌ای که این‌گونه مسابقات را نگاه می‌کنند بی‌منطقی به ذهنشان می‌رسد و از این بی‌منطقی سوء استفاده می‌کنند.

حالا با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری آن هم در شرایطی که عده‌ای از مردم برای تهیه نان شب با انبوهی از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند چگونه می‌شود افرادی خاص و سلبریتی روی موج شانس و قرعه کشی برای مردم ذهنیت سازی کنند و عده‌ای هم در برنامه‌های خود با قراردادن جایزه‌های بزرگ، جذب مخاطب کنند.

وقتی برنامه (مسابقه‌ای) به نام «برنده باش» با شعار مطالعه و فرهنگ سازی در شبکه سه سیما قد علم می‌کند مردم با رویکردی متفاوت منتظر اتفاقی خاص و خوب بودند، برنامه‌ای که با اجرای «محمدرضا گلزار» بازیگر سینما، خواننده، مدل و... هر هفته در شبکه سه سیما پخش می‌شود. این برنامه که حامی مالی بیرونی دارد به تقلید از مسابقه مشهور «میلیونر شو» که نمونه جهانی دارد نوعی مسابقه اطلاع عمومی است و فرد حاضر در مسابقه به سوالاتی پاسخ می‌دهد که هرکدام از ارزش ریالی خاصی برخوردار است.

حالا که چند قسمت از این برنامه که گذشته بازهم به یک نتیجه رسیدیم «فریب مجدد مردم توسط سلبریتی ها». آنچه در این مسابقه اصلادیده نمی‌شود ربطش به کتاب و کتابخوانی است. این برنامه کجایش به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ارتباط دارد؟ یک سری سوالات اطلاعات عمومی و پیش پا افتاده که مشابه اش در مسابقات تلویزیونی در طول این سال‌ها به وفور در رسانه ملی دیده شده است. نمونه خوب و خاطر انگیزه اش مسابقه هفته با اجرای مرحوم منوچهر نوذری بود.

حال از این نقد که بگذریم به مسئله مهمتری بر میخوریم که افراد و شرکت کنندگان در این مسابقه از چه کانالی برای حضور در این ضیافت میلیونی دعوت می‌شوند؟ آیا از میان مردم عادی و اهل مطالعه انتخاب شده‌اند؟ آیا از میان دانشجویان مناطق محروم دعوت شده‌اند؟ آیا از دانش آموزان استعداد‌های درخشان دعوت شده‌اند؟ آیا از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی تعیین شده‌اند؟ و هزاران آیا دیگر...

پاسخ تمام سوال‌های بالا خیر است چرا که ما توقع زیادی داریم و بازهم فریب خورده‌ایم. مخاطب برنامه ناگهان شاهد چهره‌هایی نام آشنا و تعجب برانگیز هست. چراکه سوژه‌های مدنظر ما جذابیت ندارند. مردم برای مردم جذابیت ندارند و باید حتما از چهره‌های هنری در برنامه‌ها استفاده شود.

منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر که در دو کار سریالی و سینمایی با حضور گلزار مجری مسابقه برنده باش فروشی بسیار مطلوب را تجربه کرده‌اند در برنامه گلزار حاضر می‌شوند و جایزه ۱۰۰ میلیونی را از آن خود می‌کنند.

فرهنگ نان قرض هم دادن در این جماعت از قدیم مرسوم بوده است، ولی این پرسش اینجا طرح می‌شود که چرا این مسابقه و جایزه اش باید برای این افراد باشد؟

پاسخ به این سوال را باید متولیان امر و مدیران شبکه ۳ بدهند. همزمان در شبکه‌ای دیگر مسابقه‌ای مشابه پخش می‌شود و در آن آقای بازیگر مجری به زیبایی جوان نیازمندی را که خودش ابراز می‌کند به پول مسابقه نیاز دارد تا بتواند ازدواج کند را فریب می‌دهد تا گزینه درست خود را با گزینه نادرست مجری تعویض کند بعد هم با افتخار از این کار غیر اخلاقی خود نام می‌برد.

در پایان باید گفت: هزاران نفر می‌توانند جای این زوج ثروتمند باشند که با پاسخ به سوالات برنده میلیون‌ها تومان شوند و به زخمی از زندگی خود بزنند. باید به آقای گلزار گفت: نه تنها برنامه شما عاملی برای بالا رفتن سطح مطالعه نیست بلکه بیشتر به یک دورهمی و گعده رفاقتی شبیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴۴
در کشور آلمان اگر زن و شوهری با هم کار کنند باید 40 درصد درآمدشان را مالیات بدهند. اینجا هر کس زرنگ تر باشد البته از بعد منفی بیشتر می برد.
خوب ژن خوب بودند دیگه ....................بالای 100 میلون میگیرند ژن های خوب .اینها کم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
اینقدر نگین ژن خوب -
اگه بگین خوبن - حقده حقارت میگیرین
اگر کسی این صد میلیون را از ارث پدرش به اینها داده مهم نیست اما اگر این پول را از بیت المال داده اند، من به عنوان یکی از آحاد ملت، حلال نمی کنم. حتی اگر اسپانسر هم داده، این پول را روی کالاها یا خدمات خود خواهد کشید و مردم مظلوم با گرانی بیشتر دست به گریبان خواهند شد. خلاصه این زوج بهتر است زندگی مشترکشان را با پول حرام شروع نکنند که پول حرام زندگی را بر باد می دهد.
واقعا جاي تاسف داره......
از ماست که بر ماست.هر چه بر سر این ملت میاد نتیجه تصمیمات خود ملت هست.مردم سوییس چرا این همه رفاه و امکانات دارند چون خودشون خواستن نه دولت هاشون. مجلس سوییس وقتی یه قانونی رو تصویب کرد باز میان مردم یه همه پرسی میزاره درباره اون قانون که اگه مردم رای به اجرای اون دادن اون مصوبه اجرایی میشه. واقعا ما کجای کاریم و دنیا کجای کار
متن بسیار خوبی بود
پرویز پرستویی هم سلبریتی هستن اینا هم مثلا سلبریتی محسوب میشن
چقدر پول توی کشور هست ، ما فقط دسترسی نداریم
مال باباش نیست که برای صدا سیماست -برای صدا سیما نیست که برای بیت الماله ...آونم که عادی شده
من تقریبا تا بحال از گلزار برنامه ای ندیده بودم این برنامه رو اتفاقی جایی بودم و دیدم
حیف اینهمه پول ، آخه این آدم یه ذره هم مجری گری بلد نیست مهران مدیری هزاران بار بهتره فردوسی پور هزاران بار بهتره
اینم یجور رانت حساب میشه . نوش جونشون
توی این دنیا بعضی وقتاست که شانس بدجوری به یکی رو میکنه، فعلاً هم که دور، دور ایناست
یاد فرزاد حسنی افتادم که سر 25 میلیون چه حرفهایی که به شرکت کننده بیچاره نگفت !!!!!! ..... آخرم بهش گفت زرشک هم بهت نمیدیم ......
با نگارنده موافقم
جای یک سریال باعنوان پولهای باد آورده خای است و ملت بد بخت هم بشینن تماشا کنن
من نمیدانم این صداوسیمای میلی چرا خود را اینقدر ضعیف نشون میده
یادتون رفته گلزار ممنوع التصویر بود.چرا باید این شخص مجری بشه
الان میگه اسپانسر داشته به شما ربطی نداره . معمولا اسپانسر ها یکی از بهترین روشها برای پولشویین .
برنده باش برگفته از فیلم سینمایی میلیونر زاغه نشین . چه ابتکاری دستشون درد نکنه
متاسفانه اعمال رسانه ملی داره بحساب همه ی مسئولان و کشور نوشته میشه در حالیکه اکثر مردم و مسئولان از این سازمان ناراضی اند.

سلبریتی ها مردم و مخاطبین را به ناکجاآباد برده اند.
گلزار در حد سریال هندی هم نیست.
بقیه هم که معروفتر از گلزار نیستند کاملا مشخصه در کجای دل مردم قرار دارند. هیچ جا.

سلبریتی ها نخودهای آش های بی خاصیت صداوسیما هستند.
اونوقت میگن پول نداریم حقوق کارمند و کارگر را بدهیم. یک روز عاقبت سوزاندن دل مردم را خواهند دید.
ماکه اصلا تلویزیون نگاه نمی کنیم یکی داشتیم(ازنوع ال سی دی مدل 2006) که چند وقت پیش خراب شد بردیم درست کنن گفتند چون دلار رفته بالا هزینه تعمیرش بالای چهارصد میشه ماهم تصمیم گرفتیم بهترین کار حذف تلویزیونه
کشور در فقره و مردم سرگردون و دولت بی توجه....خدایا تا کی؟
این پولها از کجا میاد که مفت میدن دست این واون
بسیار عالی بود حرف دل همه ماست ... بعد میگن چرا مردم ماهواره میبینند خب بسکه دروغ و حق خوری و حرفهای رکیک و سریالهای تنش زا و .... در برنامه های تلویزیونی میبینیم از هر ۱۰ کلمه ۷ تاش شوخی های زشت و تنش زاست برنامه اقای گلزار هم بدرد همکاراش میخوره و جنبه آموزشی نداره موفق باشید سلبریتی ها
بنده پاسخ تمامی سوالات مطرح شده در این برنامه را پیش از اینکه گزینه های پاسخ مشخص شود می دهم و برای آزمایش مطلب گفته شده هم پیامک به شماره داده شده ارسال کردم تا ببینم چه می شود.
تمام طرفداراش بچه های ۱۵ ساله ان.....حیف پول مملکت که بیفته زیر دسته این ها....از هزار جا براشون میباره....رستوران و کنسرت و بازیگری و هزاران هزار جای دیگه....همون طرفدارای قزمیتشون براشون کلی لباس و کادو میخرم...
مگه اینام سلبریتی حساب میشن....اینا افرادی شانس بیارن ک فقط با ادا اطوارای مسخرشون ته جیب من و شمارو خالی میکنن
یه کلام ....خداشانس بده
در برخی مناطق این کشور برای دادن 500 هزار تومان از بیت المال برای امور ضروری مردم هزار کاغذ بازی صورت می گیرد و انوقت صدا و سیما در مسابقات مسخره خود از بیت المال اینگونه پول خرج می کند و هدر می دهد. طراحان سوال هم افراد کم سوادی هستند وسوالاتشان در حد بجه های مقطع راهنمایی است.
این صدا و سیما مدعی العموم هست . چرا هیچکس بر اشرافیگری حاکم بر صدا و سیما نطارت نمی کند. صدا و سیما بزرگترین مروج بد اخلاقی واشرافیگری در کشور است و نمونه ان تبلیعات ان است .
یعنی این زوج خوشبخت اینقدر با مطالعه هستند؟!!!!
در این برنامه از یکتا ناصر سوال شد طولانیترین رودخانه جهان چیه و جواب داد نیل.درحالیکه همه میدونند طولانیترین رود جهان آمازون هست .توضیح اینکه رود نیل درازاش 6840 کیلومتره درحالیکه آمازون 6992 کیلومتر ونیل فقط عرضش زیاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
فكر مي كنم عكس گفتي دوست عزيز. نيل طولاني ترين رود جهان و آمازون طولاني ترين رود قاره آمريكا و البته پرآب ترين رود جهان است
در این برنامه از یکتا ناصر سوال شد طولانیترین رودخانه جهان چیه و جواب داد نیل.درحالیکه همه میدونند طولانیترین رود جهان آمازون هست .توضیح اینکه رود نیل درازاش 6840 کیلومتره درحالیکه آمازون 6992 کیلومتر ونیل فقط عرضش زیاده
به نظر می رسد صدا و سیما احتیاج به یک خانه تکانی دارد. متاسفانه در حال حاضر صدا و سیما جوابگوی نیاز های فرهنگی و حتی سرگرمی مخاطبان میلیونی نیست. و اما احتمالا ان هدیه به رسم یادبود و قبول حضور در برنامه بوده است !!!؟؟؟
صداوسیمایک ازجاهاوی است که دراین چندسال هیچ وقت برای قشرضعیف کارنکرده چه برسد به این موضوع که عامل اصلی آن مسئولین آن می باشد گرچه قابل هدایت هم نیستند
کاش 100 میلون را داده بودند 20 نفرجوان تا با 5 میلیون حداقل 5 ماه نان با تولید در مشاغل کوچک هم نان خانواده خودرا از راه حلال بدست بیاورند هم نان سال بدن دست این سلبریتیها میشه گفت برا بعضیها بیت المال بعنی بیت الحال............... خدا هدایتتون کنه
من ازاین شبکه بی زارشد م ودوباره نمی گیرم
خوب منوچهر هادی به گلزار نقش میده با دستمزد میلیاردی تو عاشقانه وایینه بغل گلزار هم به اسپانسر مسابقه فشار میاره که باید این زوج بیان تو مسابقه با سوالات ساده تا جبران شه دیگه سیمای میلی با اون همه بودحه از بیت المال هم که شده بنگاه تجاری اس ام اس بده فلان برنامه رو نصب کن کلا همش شده تبلیغ انگار نه انگار که بودجه چند هزار میلیاردی داره مامردم عادی هم هیچ ما فقط نگاه پولهای نجومی که ردوبدل میشه ومیره تو جیب یه عده خاص یه عده هرروز پولدار تر ما بدبخت بیچاره ها هر روز بدبخت تر تازه این کشور قرار بود نمونه والگو باشه تو جهان البته نمونه والگو شدیم تو جهان هرکاری ما میکنیم تو جهان میدونن که باید برعکسشو بکنن تاموفق شن
میشه بفرمایید اسپانسر کیه
آدم معمولی نبود که این 2 نفر که مطمئنا وضعشون خوبه برنده بشن ؟
صدا و سیما فقط داره پول حروم می کنه، هیچ برنامه جذابی نداره.

آخه چیه این گلزار طرفدار داره؟؟؟
صداوسیما فقط بلده پول هدر بده ,برنامه های بی کیفیت و بدون بیننده !
این حرف ها واقعا یعنی چی اقای گلزار به عنوان مهمان ویژه برنامشون خانم یکتا ناصر و همسرشون رو دعوت کردن و مابقی شرکت کنندگان از میان کسانی است که معمولا از شهرستان ها و روستا ها امده و به این پول نیاز دارن . الان به نظرتون این کار بدیه که اقای گلزار برنامه ای رو راه انداختن تا هم به اطلاعات عمومی مردم بیفزایند و هم پولی نصیب مردم بشه توی این گرونی و بی پولی ؟ من واقعا متاسفم که اینقدر قضاوت های نادرست میکنیم در مورد سلبریتی های کشورمون مخصوصا افرادی مثل اقای گلزار که خیلی به فکر مردم هستن و تا به حال بارها به روش های مختلف به همه کمک کردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار