بازدید 6238
گزارش بازی

پرسپولیس بازهم ایستاد؛هدیه مشترک شجاع و بیرانوند به آبادان

پرسپولیس با این تساوی 9 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده موقتاً به صدر جدول رفت. صنعت نفت هم به چهارمین امتیاز خود دست یافت.
کد خبر: ۸۲۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴ 23 August 2018

پرسپولیس در ادامه نتایج نه چندان خوب خود در لیگ هجدهم امشب در آبادان حریف صنعت نفت این شهر نشد و با نتیجه تساوی و کسب تنها یک امتیاز به تهران برگشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان زردپوشان نفت میزبان پرسپولیس بودند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. میلاد جهانی در دقیقه 23 این بازی برای نفت گلزنی کرد و علی علیپور دقیقه 68 موفق به گلزنی و جبران عقب ماندگی برای پرسپولیس شد.

پرسپولیس بازهم ایستاد؛هدیه مشترک شجاع و بیرانوند به آبادان

پرسپولیس برای سومین بازی متوالی نتوانست در لیگ برتر به برتری دست پیدا کند. این برای اولین بار از زمان حضور برانکو در تیم پرسپولیس است که این تیم سه هفته متوالی با تساوی بازی را به پایان برده است. با این وجود تیم پرسپولیس با این نتیجه و به لطف یک بازی بیشتر نسبت به پدیده و سپاهان باز هم به صدر جدول بازگشت. حالا برانکو و شاگردانش باید آماده دیدار با الدحیل در قطر شوند.

ترکیب صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، حسین بغلانی (مسلم مجدمی - 79)، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای (جعفر سلمانی - 87)، میلاد جهانی (جاناتان بالوتلی - 84) و کرار جاسم.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، بشار رسن (گادوین منشا - 89)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور.

پرسپولیس با این تساوی 9 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده موقتاً به صدر جدول رفت. صنعت نفت هم به چهارمین امتیاز خود دست یافت.

پرسپولیس از همان دقایق ابتدایی تحت تاثیر میزبان قرار گرفت و زردپوشان با گرفتن میانه میدان و مالکیت توپ، موقعیت را به سود خود شکل دادند. با این حال پرسپولیس در دقیقه 13 صاحب فرصت گلزنی شد که علیپور با بی دقتی آن را از دست داد و ضربه اش را راهی اوت کرد. فشار نفت آبادان برای دستیابی به گل خیلی زود نتیجه داد و آنها از آشفتگی خط دفاعی پرسپولیس سود بردند و با نشانه گرفتن عمق، میلاد جهانی را صاحب فرصت کردند تا او نیز موقعیت را با توجه به اشتباه بیرانوند برده و شادی گل آبادانی ها را رقم بزند.بعد از گل پرسپولیس با استفاده از دو وینگر و سرعت مهاجمان خود به دنبال رسیدن به گل تساوی بود و در این راه کامیابی نیا با اضافه شدن به خط هجومی نقشه پرسپولیس را دنبال می کرد. اما آنها در نهایت نتوانستند به گل دست یابند و با شکست یک گله راهی رختکن شدند. در نیمه دوم هم پرسپولیس به ارسال های هوایی و پرتعدادش روی دروازه ادامه داد  تا اینکه روی یکی از ریباندهای همین ارسال ها، علیپور از زاویه بسته توپ برگشت را به زاویه مخالف بکوبد و شهاب گردان را تسلیم کند.

شرح گل

نفت آبادان 1 پرسپولیس 0 : (دقیقه 22، میلاد جهانی): روی پاس در عمق جاسم کرار، فرصت مناسبی نصیب میلاد جهانی در محوطه جریمه شکل گرفت که ضربه این بازیکن روی اشتباه در جایگیری بیرانوند گل اول زردپوشان را به ثمر رساند.

نفت آبادان 1 پرسپولیس 1 : (دقیقه 66، علی علیپور): روی ضربه ریباند، این علی علیپور بود که از زاویه بسته و ضربه ای زمینی دروازه شهاب گردان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

پرسپولیس بازهم ایستاد؛هدیه مشترک شجاع و بیرانوند به آبادان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی