بازدید 34067
بسته خبری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا؛ روز پنجم

مرد صخره‌ای، طلای دهم را آورد/باخت و حذف فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی/دختر برنزی قایقرانی ایران درمراسم مدال ازحال رفت/تیرانداز مشهور ایران را جای فینال به ناهار فرستادند!/صداوسیما بازهم به تصاویر موبایلی متوسل شد/پدیده18ساله تکواندو را به حریف کره ای بازاندند+تصاویر و جدول مدال ها

تعداد طلاهای کاروان ورزش ایران در جاکارتا امروز دو رقمی شد تا کشورمان در جدول مدال ها برای نخستین بار به یکقدمی عنوان سومی کره جنوبی قرار بگیرد. اگر ناداوری فینال تکواندو نبود و بخشی 18ساله به حقش می رسید، برای ساعاتی جای ایران و کره عوض می شد. البته اندونزی میزبان هم با سه طلای پیاپی خود را به ایران نزدیک کرده است. تعداد مدال های کشورمان در جدول کلی مسابقات به 27 رسیده و رقابت بسیار نزدیک است
کد خبر: ۸۲۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 23 August 2018

پنجمین روز بازی های آسیایی در پالمبانک جاکارتا با سیل مدال و افتخار برای کاروان ایران به خصوص در رشته ووشو همراه بوده است. برنز بخشی و کیانی در تکواندو نیز قطعی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که پنج ووشوکار فینالیست ایران از صبح امروز همگی مقابل حریفان چینی صف آرایی کردند و توقع می رفت حداقل سه طلایی دیگر به کاروان ایران اضافه شود، اما شکست خواهران منصوریان در کنار باخت فرود ظفری به «لی منگ فان» از چین که با لطف داوران به حریف چشم بادامی نیز همراه بود، باعث شد محاسبات بهم بخورد. کاروان ورزش ایران تا این لحظه با 10 طلا جایگاه چهارم جدول را تصاحب کرده است اما برای حفظ این رتبه ارزنده باید به صید طلاها ادامه دهد تا از حاشیه امنی برخوردار باشد.

مرد صخره‌ای، طلای دهم را آورد/باخت و حذف فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی/دختر برنزی قایقرانی ایران درمراسم مدال ازحال رفت/تیرانداز مشهور ایران را جای فینال به ناهار فرستادند!/صداوسیما بازهم به تصاویر موبایلی متوسل شد/پدیده18ساله تکواندو را به حریف کره ای بازاندند+تصاویر و جدول مدال ها

پسر باد دهمین طلا را از صخره ها شکار کرد

در مسابقات سرعت صخره نوردی رضا علیپور با کسب رتبه دوم و مهدی علیپور با کسب رتبه هفتم به فینال رسیدند و کبری لکزایی‌فر با رتبه ششم و اعظم کریمی با رتبه نهم پا به فینال این رقابت‌ها گذاشتند. علیپور در فینال سرعت موفق شد به مقام قهرمانی برسد و دهمین مدال طلای کاروان ایران را کسب کند. وی برای رسیدن به مدال خوش‌رنگ بازی‌های آسیایی حریفی از چین را در کنار خود داشت که حریف چینی در خط استارت خطا کرد و رضا علیپور بدون دردسر موفق به کسب مدال طلا شد‌. ایران در بخش سرعت مقدماتی کمباین دو نفر به نامهای خسروهاشم‌زاده و الناز رکابی را هم دارد.

اشک های دختر تیرانداز ایران بعدازحذف بخاطر اشتباه مسوولان

در حالی که زهرا نعمتی در دور یک شانزدهم تیراندازی با کمان در بخش ریکرو انفرادی زنان را با موفقیت پشت سر گذاشت و به مرحله بعد راه یافت، با اتفاقی نادر و عجیب از حضور به مرحله بعدی جا ماند. مسئولان به نعمتی گفته بودند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت ۱۴ آغاز می شود. این کماندار هم با همین تصور برای صرف ناهار محل مسابقات تیراندازی با کمان را ترک کرد که به یک باره وزیری، دیگر ورزشکار ایرانی با سراسیمگی به سالن ناهار رسید و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند!بلافاصله مسئولان نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند؛ اما کار از کار گذشته بود و غیبت نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد. بدین ترتیب او در کمال شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد.

برد تاریخی کبدی مردان مقابل هند و صعود به فینال

ملی پوشان کبدی ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به مصاف هندوستان مدافع عنوان قهرمانی رفتند و با نتیجه ۲۷ بر ۱۸ پیروز شدند و به فینال مسابقات راه یافتند. شاگردان مازندرانی در نیمه نخست این بازی توانستند به حساب ۹ بر ۹ تساوی دست یابند. در نیمه دوم ملی پوشان ایران در دقیقه ۶ با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ پیشی گرفتند. شاگردان مازندرانی تا دقیقه ۱۴ نیز با چهار اختلاف جلو بودند. پاکستان، ژاپن، نپال، مالزی و اندونزی در مسیر تیم ملی ایران بودند. تیم ملی در فینال با کره جنوبی رقابت خواهد کرد.

تیم ملی کبدی بانوان ایران فینالیست شد

تیم ملی کبدی بانوان ایران امروز پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی کبدی بازی های آسیایی به مصاف تیم تایلند رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 23 بر 16 به پیروزی برسد. نیمه نخست این بازی با نتیجه 17 بر 8 به سود ایران تمام شده بود. کبدی کاران ایران با این برد راهی فینال شدند و باید فردا در دیدار نهایی به مصاف هندوستان قدرت اصلی این رشته بروند. تیم های تایلند و چین تایپه هم به صورت مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند. ایران در دیدارهای قبلی خود 2 پیروزی برابر کره و بنگلادش و یک شکست برابر چین تایپه در کارنامه داشت.

بازی های آسیایی جاکارتا؛ کبدی بانوان؛ صعود ایران به فینال با غلبه بر تایلند

دو طلای ووشو از چنگ چینی های قدرتمند
الهه منصوریان در مسابقه فینال وزن 52- کیلوگرم ساندا با شکست 2 بر صفر برابر «لی یوئائو» از چین به مدال نقره دست یافت.

شهربانو منصوریان در دیدار فینال وزن 60- ساندا مقابل «کای ینگ ینگ» از چین قرار گرفت و با شکست 2 بر صفر مدال نقره را کسب کرد.

عرفان آهنگریان در وزن 60- کیلوگرم ساندا در مسابقه فینال مقابل «وان ژئو تائو» از چین با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

فرود ظفری در دیدار نهایی وزن 65- با نتیجه 2 بر صفر به «لی منگ فان» از چین باخت و همانند خواهران منصوریان نقره‌ای شد.

محسن سیفی در دیدار نهایی وزن 70- با نتیجه 2 بر صفر «شی ژان وی» حریف چینی را به آسانی شکست داد و به قدرت هرچه تمام تر مدال طلا را از آن خود کرد. این سومین طلای سیفی در بازیهای آسیایی بود.

محسن محمدسیفی

شمشیربازی تیمی سابر ایران نقره گرفت
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر مردان ایران با ترکیب محمد رهبری، علی پاکدامن، فرزاد باهر ارسباران و مجتبی عابدینی ملی پوشان سابر کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اندونزی رفتند و توانستند تیم میزبان را با نتیجه 45 بر 21 از پیش‌رو بردارند. تیم ایران در مرحله نیمه نهایی در دیداری حساس با نتیجه نزدیک 45 بر 43 چین را میلیمتری شکست دادند و به فینال رسیدند تا یک مدال نقره دیگر کاروان قطعی شود. حریف شاگردان فخری در فینال ، تیم خوب کره جنوبی است. دیدار فینال ساعت هفت عصر به وقت ایران برگزار می‌شود.

در این مسابقه در حالی که ایران ۴۰ بر ۳۵ عقب بود، پاکدامن وارد پیست شد و با عملکردی درخشان، تیم سابر ایران را به برتری ۴۵ بر ۴۳ رساند و یک تنه بازی را برای ایران درآورد.در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی کره جنوبی با نتیجه ۴۵ بر ۲۰ از سد هنگ کنگ گذشت. تیم ملی اسلحه سابر ایران در حالی باید از ساعت ۱۶ در فینال به مصاف تیم قدرتمند کره جنوبی برود. تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در فینال با شکست برابر تیم قدرتمند کره جنوبی به مدال نقره تیمی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی دست یافت و نتوانست طلسم 20ساله را بشکند.در دیدار پایانی از همان ابتدا سابریست‌های عنوان‌ دار کره‌ای مسلط‌تر کار کردند و با اختلافی که ایجاد کردند موفق شدند در نهایت ۴۵ بر ۳۲ به برتری برسند.

بازی های آسیایی جاکارتا؛ شمشیربازی؛ مردان ایران، فینالیست شدند

سوارکار ایرانی ششم شد 
رقابت‌های درساژ انفرادی در پارک مرکزی اسب سواری جاکارتا برگزار شد و 15 اسب سوار که نتایج بهتری در دو مرحله قبل کسب کرده بودند، با هم رقابت کردند. در این مسابقه، لیتا سهی سوارکار کشورمان با اسب ایر.اف.کا رکورد 71.775 را ثبت کرد و ششم کرد. در این رقابت، وینگ یینگ سی از هنگ کنگ با 77.045 امتیاز قهرمان شد و ورزشکاران مالزی و کره جنوبی دوم و سوم شدند. در درساژ تیمی هم مدال طلا به تیم ژاپن رسید.

خبرنگاران صداوسیما بازهم با گوشی موبایل دنبال سوژه های حاشیه!

نمایندگان اعزامی صداوسیما از جمله خبرنگاران شبکه ورزش و شبکه سه بار دیگر همانند جام جهانی اجازه ورود به سالن های کنفرانس و میکسدزون های تصویری برای گرفتن مصاحبه را ندارند و با گوشی موبایل شان تصاویر و مصاحبه ها و گزارش هایی را از بیرون سالن مسابقات به تلویزیون مخابره می کنند! مشخص نیست این بار نیز صداوسیما کپی رایت را خریداری نکرده یا همچون جام جهانی بحث عدم امکان واریز رقم رایت پخش بازیها مطرح است؛ اما در هر حال باید در نظر داشت بازی های آسیایی برخلاف جام جهانی فوتبال یا المپیک، از حق پخش گرانقیمتی برخوردار نیست و اگر واقعاً حق پخش این رویداد نیز همچون جام جهانی خریداری نشده باشد، باید قدری در نحوه مدیریت هزینه‌ها در تلویزیون تأمل کرد.

شنای ایران در حد شکستن رکوردهای ملی
100 متر آزاد: بنیامین قره‌حسنلو و سینا غلامپور به مصاف رقبای خود رفتند. غلامپور روز گذشته موفق شده بود در جریان ماده 4 در 100 متر آزاد تیمی رکورد 100 متر آزاد را پس از 9 سال جابجا کند. او در ماده تخصصی خود نیز رکورد ملی 100 متر آزاد را شکست و با زمان 51:06 شنا کرد. بنیامین قره حسنلو دیگر شناگر ایران در این ماده نیز با ثبت زمان 51:34 به کار خود پایان داد. غلامپور و قره‌حسنلو به ترتیب در ماده 100 متر آزاد در رتبه های 22 و 26 جای گرفتند.

50 متر پروانه: مهدی انصاری در ماده 50 متر پروانه رکورد 24.95 را ثبت کرد و در رده بیستم این ماده جای گرفت.

قایق دو نفره بانوان به برنز بازی‌های آسیایی رسید
در رقابت‌های فینال رویینگ بازی‌های آسیایی قایق دو نفره سنگین‌وزن بانوان ایران با ترکیب مریم کرمی و پریسا احمدی به آب زد و با ثبت زمان 7:35.45 به مدال برنز رسید و اولین مدال کاروان قایقرانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کرد.دختران ایران تا 500 متر پایانی مسابقه قایق اول بودند اما در انتهای رقابت از حریفان چین و کره‌جنوبی عقب افتادند و با اختلاف تنها دو ثانیه مدال طلا و اختلاف یک ثانیه مدال نقره را از دست دادند.این اولین مدال کاروان قایقرانی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 است. پیش از این مهسا جاور در تک‌نفره سنگین وزن از کسب مدال بازمانده بود و مجتبی شجاعی در تک نفره مردان و محسن شادی و عاقل حبیبیان در دو نفره هشتم و نهم شده‌بودند.

پریسا احمدی مریم کرمی بهناز مرادخانی

محسن شادی و عاقل حبیبیان در فینال B روئینگ دونفره سنگین در رده سوم فینال B قرار گرفت با ثبت زمان8:24.88 در رده سوم قرار گرفت و به عنوان نهمی این ماده دست یافت.

مجتبی شجاعی در فینال B روئینگ تک نفره سنگین وزن زمان 7:49.36 را ثبت کرد و در جایگاه هشتم ایستاد. 

مهسا جاور در فینال A روئینگ تک نفره با ثبت زمان 8:52.69 ششم شد و نتوانست به مدالی دست یابد.

مهسا جاور، مریم کرمی، مریم امیدی و نازنین رحمانی در فینال A روئینگ سبک وزن جفت پاروی چهار نفره

تیم 4 نفره بانوان ایران به مدال نقره رسید. در ادامه بازی های روئینگ رقابت های آسیایی جاکارتا، تیم 4 نفره بانوان ایران متشکل از مریم کریمی، مهسا جاور، نازنین رحمانی و مریم امیدپارسا، توانست پس از ویتنام، به رده دوم برسد و مدال نقره این مسابقات را کسب کند. 

بازی های آسیایی جاکارتا - روئینگ - تیم 4 نفره بانوان

نازنین رحمانی عضو تیم چهار نفره ایران در رویینگ دقایقی از مراسم اهدای مدال را به دلیل افت فشار از دست داد. حال عمومی وی از سوی پزشکان خوب توصیف شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

تیراندازی با کمان همچنان بدون مدال

ریکرو انفرادی زنان و مردان از مرحله یک سی و دوم تا فینال برگزار شد و در مرحله یک سی‌ودوم زنان: زهرا نعمتی در دور حذفی مسابقات تیراندازی با کمان در بخش ریکرو انفرادی زنان مقابل حریف پاکستانی خود را با نتیجه شش بر صفر برنده شد و توانست به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کند.

در مرحله یک سی و دوم مردان: صادق اشرفی با نتیجه  6 بر 4 از حریف قطری شکست خورد و از راهیابی به مرحله یک شانزدهم مسابقات باز ماند‎. همچنین امین پیرعلی با نتیجه 6 بر صفر به رقیب عربستانی‌اش باخت و حذف شد.

 طلای ناب پدیده ای بنام بخشی مقابل قهرمان تکواندوی المپیک
در وزن 60- کیلوگرم: امیرمحمد بخشی که در اولین رقابت خود با نتیجه 24 بر 4 مقابل زوکی‌‌اف از ازبکستان پیروز شده بود، در  مرحله یک چهارم نهایی «یوانگ یو جن» از چین تاپیه را در راند طلایی با نتیجه 15 بر 13 شکست داد و با شایستگی برنزش را قطعی کرد اما این تکواندوکاز جوان در فینال به ابوغش اردنی قهرمان بلامنازع المپیک ریو برخورد کرد اما با انگیزه و اعتماد بنفس و اتخاذ تاکتیک صحیح، این مبارز سرشناس را 10 بر 8 شکست داد و مدال ارزنده طلا را تصاحب کرد.

امیرمحمد بخشی

در وزن 49- کیلوگرم: ناهید کیانی در اولین مبارزه خود با نتیجه 43 بر 4 و در پایان راند دوم به دلیل اختلاف بیش از 20 امتیاز برابر حریف نپالی خود به برتری رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی «جیسکا» از فیلیپین را با نتیجه 23 بر 15 از پیش‌رو برداشت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

اسکواش با سه برد و یک باخت استارت زد
علیرضا شاملی اسکواش باز ایران در اولین مسابقه خود موفق شد حریفی از سنگاپور را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.سجاد زارعیان جهرمی موفق شد در چهار ست و با نتیجه سه بر یک هی‌یوم لی‌سی از کره جنوبی را شکست دهد. فرشته اقتداری در دور اول حریفی از ماکائو را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. حدیث فرزاد در نخستین مسابقه‌اش به مصاف «جی‌میکا آری‌بادو» رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف فیلیپینی‌اش شد.

پنچاک سیلات یک برنز را قطعی کرد

در ادامه مسابقات پنچاک سیلات در وزن منهای 95 محمد مرتاضی برابر بارتوف از ازبکستان برنده شد تا در دور بعد با محاد یاکوب از مالزی مبارزه داشته باشد. پیش از محمد رحیمی و حامد هواسی برابر حریفان برنده و نازنین میر محمد تبار با شکست برابر حریف مالزیایی از دور رقابتها حذف شد.

در آخرین و ششمین مسابقه نخستین روز مسابقات پنچاک سیلات تهمینه کربلایی صادقی در وزن منهای 65 برابر آلینا کمال اف از قرقیزستان قرار گرفت که به دلیل آسیب دیدگی حریفش،تهمینه کربلایی به دور بعد صعود و برنزش قطعی شد. همچنین بابک هاشم زاده در وزن منهای 90 با شکست از حریف خود از دور رقابتها حذف شد.در رقابتهای امروز 4 برد و دو باخت نصیب نمایندگان پنچاک سیلات کشورمان شد.

چهارمی کیخا در خرک حلقه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸
سعیدرضا کیخا در مرحله فینال ماده خرک حلقه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با امتیاز ۱۴.۷۷۵ در رده چهارم ایستاد. او پیش از این در مرحله مقدماتی این ماده با قرار گرفتن در رده ششم به فینال رسیده بود.در این مرحله ورزشکاران چین تایپه با امتیاز ۱۵:۴۰۰ در رده نخست و ورزشکاران چینی با امتیاز ۱۵.۱۰۰ و ۱۵.۰۷۵ در رده های دوم و سوم ایستادند.تیم ملی ژیمناستیک ایران متشکل از سعیدرضا کیخا، محمدرضا خسرونژاد، سامان مدنی و مهدی احمد کهنی به این دوره از رقابت‌ها اعزام شدند که در مرحله مقدماتی در رده هشتم قرار گرفتند و به فینال راه یافتند. در فینال این ماده نیز تیم ایران با امتیاز ۱۶۴.۲۵۰ در رده هشتم قرار گرفت. سامان مدنی قبل از فینال تیمی از ناحیه زانو آسیب دید و فینال را از دست داد.

 حذف تیم ملی امید مقابل کره جنوبی
تیم امید ایران با شکست 2 بر صفر برابر کره‌جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی از گردونه مسابقات کنار رفت و به کارش در این مسابقات پایان داد. در حالی که تیم ایران با بازیکنان زیر ۲۱ سال به این مسابقات رفته بود، کره‌ای‌ها علاوه بر استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ سال، سه بازیکن بزرگسال خود که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشتند را به همراه داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۳
جدولت کو؟
تو سرتیتر چند خبر +جدول مدالها نوشته شده ولی در متن خبری از جدول نیست چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
دوست عزیز هست احتمال در صفحه شما کامل لود نشده است
با سلام
تابناک عزیز مدال که نمی خوای بدی اسم ورزشکار درست بنویس.اسم صحیح ورزشکار عزیز آقای محسن محمد سیفی می باشد. ورزشکار آذری زبان اهل زنجان وافتخار ایران عزیز
چرا وقتی ورزشکاران ما در شته های دیگر اینقدر افتخار آفرینی میکنند
ما اینقد تبلیف و هزینه های گزاف برای فوتبال می کنیم که در همان اولین مسابقه میبازند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
موافقم! فوتبال باید کلا حذف بشه از ورزش ایران
از عربها خبری نیست؟مگه اونا جزو اسیا نیستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
چند كشور عربي اغلب در دو ميداني و اگه اشتباه نكنم و پرش با أسب مدال ميگيرن
البته فراموش نشود مدال هاي اينها در بخش دو ميداني به خاطر استفاده از ورزشكاران آفريقايي ( كه در دنيا زبانزد هستن ) است
درست مثل تيم هندبال قطر كه در سطح دنيا خوبه ولي اين تيم هم تقريبا همه شون خارجي ان كه اتفاقا از اين حيث هم در مسابقات جهاني تعجب تيم هاي مطرح دنيا رو برانگيخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
عرب ها فقط بلدند نفت بفروشند و خودشون رو به آمریکا و انگلستان
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
میشه یک روز دست از این مقایسه ها برداریم و تمام انرژی و تمرکز را بر کار خودمان بگذاریم.
‏شرط می بندم اگه یکی از اون هزاران گوسفندی که دیروز قربونی شد رو بجای مسئول هماهنگی کاروان ورزشی ایران می فرستادیم اندونزی, باز نمی تونست همچین بلائی سر زهرا نعمتی بیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
خخخخ بی راه نگفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
در تایید حرف جنابعالی باید بگویم اینگونه اشتباهات مختص مسئولان و انتخاب کنندگان مسئولان ماست و هیچ جای دنیا اتفاق نمی افتد.
اینها فقط به یک نظر قربانی بزرگ نیاز دارند تا چشم نخورند.
درود بر خواهران منصوریان . در مبارزاتتان با تعصب بسیار تا لحظه آخر جنگیدید. اشک های شما نشان از غیرت و تعصب تان به وطن الهام بخش و غرورآفرین بود. به عنوان یک زن به شما افتخار میکنم . خدا پشت و پناه شما و تمام دختران ورزشکار ایرانی. لحظه ای یاس به خود راه ندهید و به مسیر پر افتخارخود ادامه دهید با بهترین آرزوها
اشکهای دختر تیر انداز.... باید و حتما مسئولین این مسئله مورد سوال و مواخذه قرار بگیرند. بسیار اسفبار و ناراحت کننده است که کسانی در رإس قرار گرفته اند که همیشه خواب آلود هستند و در جایگاهی هستند که نبایستی باشند!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
جالبه بیشتر از ورزشکاران همراه و نان خور با خودشون بردن و فقط دنبال ناهار و پذیرایی و گشت و تفریح هستن. این نمونه مدیریت ما است که صدا وسیمای میلی هم یک کاروان فرستادن تا با موبایل فیلمبرداری کنند .
یادش به خیر ۴۴ سال پیش بازیهای آسیایی در تهران یکی از بهترین های نمونه بود و حالا چی ؟!
خدا همه جوانان وطن و همین طور این افتخار آفرینان غیور رو که با حداقل امکانات و فقط با غیرت و پشتکار و غرور و عشق وطن ،به این درجه از موفقیت رسیده اند حفظ کند وسلامت بدارد. افرین،افرین،و خدا قوت و خسته نباشید که در این وانفسا دل یک ملت رو شاد می کنید
خدابخشی رفته فینال هنوز طلا نگرفته باو
اين همه همراه و مسافران وي اي پي كه تعدادشان از ورزشكاران بيشتر است
اخرش همه رفتند نهار
واي كه همه چي اين مملكت بهم مياد
درود بر بخشی قهرمان
بی برنامگی محض و عدم تسلط سرپرستان زهرا نعمتی به زبان انگلیسی بار دیگر یک قهرمان ایرانی را به مسلخ برد
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
زبان بلد نیستند که اشکال نداره. در عوض متعهد هستند. البته به بی لیاقتی!
چطور اينا وقت مسابقه پا شدن رفتن ناهار خوردن يكي نيس توضيح بده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
توضیح: به دلیل عجیبِ حماقت مسئولان ایرانی در جاکارتا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
این مسائل تو ایران مسبوق به سابقه است. یادش به خیر بوکسور ایران تو بازی های 1992 المپیک بارسلون وقتی اومد رو رینگ یادش اومد دستکش هاش جا گذاشته بنده خدا هرچه با زبون بی زبونی اشاره کرد و دستکش خواست هیچکی تحویلش نگرفت خخخ
سلام...حتما باید مقصر رو تنبیه و محرومش کنن..واقعا برا یه ورزشکار خیلی سخته و باور کردن نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
حتما از خودی ها یا آقازاده هاست و براشون عیبی نداره
برای بانو زهرا نعمتی بسیار متأثر و متأسف شدم، حتما باید مسئولان ذیربط این فضاحت ملی، بشدت مجازات شوند و قطعاً باید از خانم نعمتی بنحو مؤثر دلجوئی و بطور شایسته جبران خسارات و لطمات وارده بعمل آید.
عادل جان به آن بپرداز !
خاطیان از مجازات نگریزند !
مشکل تیر انداز گرامی عدم شایسته سالاری در انتخاب مسؤلین میباشد درد تنها این نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
اگر شایسته سالاری نبوده پس چطوری تا این جا تونستند بیان؟
بفرمایین ناهار ....... سرد نشه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
من یکی نمی توانم بپذیرم که یک مسئول ایرانی که برای امور مربوط به مسابقات جاکارتا برگزیده شده و در واقع گزینش شده تا این حد ابله و نادان باشد که ورزشکار ما را بجای فینال به ناهار اعزام کند، تنها چیزی را که من می توانم برای این رخداد عجیب پیدا کنم این است که آنها از روی تعمد خانم زهرا نعمتی، ورزشکار گرامی ما را با این اقدام به حذف کرده اند
تیرانداز مشهور ایران را جای فینال به ناهار فرستادند!
خوب شد به جای دیگه ای نفرستادند.
یاد بوکسور ایرانی بدون دستکش مسابقه در رینگ المپیک هم به خیر
احتمالا آن مسئول بی مسئول ! خانم نعمتی را به ناهار خوری فرستاده و خودش برای خرید سوغات به بازار رفته است وزیر ورزش باید بلافاصله ایشان را با هزینه خودش به ایران میفرستاد.
یادش بخیر ۴۴ سال پیش که ظرف دوسال کل مجموعه بزرگ ورزشی ازادی را برای بازیهای اسیایی را در تهران ساختیم و یکی از بهترین بازیها را مدیریت کردیم .
حالا بیشتر از کاروان ورزشی همراه میبرند و یک افتضاحات اینطوری بر سر ناهار و پنچری و پارگی دوچرخه و نگرفتن مجوز فیلمبرداری باعث شده تا هم ورزشکاران شکسته و ناامید بشوند و هم پولمان رفته و هم لذت تماشای مستقیم و با کیفیت را از دست دادیم .
واقعا مشت نمونه خرواره و همه چیزمان به همه کارمان میاد .
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
یادش بخیر اول مدال تاریخ زنان در المپیک 4 سال پیش به دست آمد نه 44 سال پیش!!!!!!
مدالهای طلای ایران در رشته های انفرادی مانند کشتی ، تکواندو ، ووشو ، سنگ نوردی به دلیل استعداد و غیرت قهرمانان ایران به دست آمده و نیازی به همراهی سیاهی لشگر به همراه ورزشکاران زحمتکش ایران نبوده
بیچاره نعمتی
مسولان احمق
خودمونیم
چقدر خوبه مردم اینطوری طبیعی از چهارم آسیا بودن( بعد از چین و ژاپن و کره) ناراضی هستند. انشاءالله این تبدیل به عزم و غیرت بشه و یه وقتی هم جای یکی از اون سه تا رو بگیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
تو که داری دعا می کنی، خوب بگو اول دیگه!
شعبانی بهار ریاست فدراسیون با رانت و انتخابات مهندسی شده رییس فدراسیون تیر و کمان شد چون صالحی امیری و وزارت نشینان می خواستند. این فرد قبلا رییس فدراسیون همگانی بود که اونجا هم فقط پیاده روی خانوادگی برگزار می کرد با جایزه و پراید دادن مردمو می کشوند تو خیابون اما ورزش همگانی فعالیت خوبی رخ نداد. ضمنا بین تیر و کان یا archery با تیراندازی یا shooting متفاوت است.
اینجوری که شما دو طلا رو توفان میگید حتما جای چین بودید مینوشتید توفان خورشیدی
باسلام خداکند ده سال همه تیمهای فوتبال حذف شوند شاید پول مردم ندار صرف دویدن بدنبال توپ که یک شاهی برای مملکت فایده ندارد نشود
درست نیست که موفقیت ها را به نام ورزشکارها بزنید و عدم موفقیت ها را به اسم مسئولان
من فکر می کنم برای هر مدالی که گرفته می شود یک تیم زحمت کشیده اند. امیدوارم ورزشکارهای ما به همین روند ادامه بدهند و موفق شوند کشور ما را در جدول مسابقات تا رده ی سوم بالا بیاورند.
حتما قدرتش را داریم
با حذف تیم امید ، فوتبال ایران از دست کرانچار و استیلی هم نجات پیدا کرد
اوناييكه اين ورزئكاررو بجاي مسابقه به ناهار فرستادن نمونه هايي از مدي ان ناكارامد هستند.
اسم اين كار اشتباه نيست . بي توجهي مطلق.
یعنی با این تیترهایی که زدید، کسی اگر حس خوبی پیدا کنه از نتایج امروز و کامنت مثبت بگذاره عجیبه
مديران ورزش نشان دادن شكمشان براي ناهار واجب تر از مسابقات بوده
وقتی دختران ما با اینهمه محدودیتها میرن و چندین مدال میگیرن، حساب کنید که اگر این محدودیتها نبود چقدر مدال میگرفتیم.
وقتی دختران ما با اینهمه محدودیتها میرن و چندین مدال میگیرن، حساب کنید که اگر این محدودیتها نبود چقدر مدال میگرفتیم.
خواهران نصریان شما مایه افتخار همه ای ایرانی‌ها هستید.
صد هزار آفرین بر شما.
مسئول کمان و تیراندازی باید بر کنار بشود.
خانم نعمتی شما قهرمان ملت ایران هستید با مدال یا بی مدال.
مسوولان تیراندازی باید کربن کنند چون بی لیاقتند.
هنوز فوتبال خودخواه ما نفهميده كه گل زدن فرد مشكلى را حل نمى كند تازه اگر بزند ،پيروزى تيم مهم است نه تكروى مشكلى كه سالهاست درگير آن هستيم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار