بازدید 5744
۱
خبررسمی

فوری/مدیرعامل تراکتورسازی استعفا داد

صادق درودگر که به تازگی به عنوان مدیرعامل به جای عباس الیاسی در باشگاه تراکتورسازی انتخاب شده بود امروز از سمت خود استعفا کرد و استعفایش را به زنوزی مالک متمول این باشگاه خصوصی ارایه کرد.
کد خبر: ۸۲۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 13 August 2018

مدیرعامل تازه منصوب شده باشگاه تراکتورسازی که تنها دوهفته در این سمت کار کرده بود، استعفا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز و بعد از شکست سنگین تیمش در دیدار هفته سوم لیگ مقابل استقلال، با ارایه دلایلی مبهم و تنها دو هفته بعد از انتصاب، از سمت خود کناره گیری کرد.

صادق درودگر که به تازگی به عنوان مدیرعامل به جای عباس الیاسی در باشگاه تراکتورسازی انتخاب شده بود امروز از سمت خود استعفا کرد و استعفایش را به زنوزی مالک متمول این باشگاه خصوصی ارایه کرد. تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر با استفاده از چندین ستاره سرشناس فوتبال ایران و انجام هزینه های هنگفت، ۳ بر صفر مقابل استقلال شکست خورد.

Image result for ‫درودگر + توشاک‬‎

صادق درودگر در مورد استعفا از مدیرعاملی تراکتورسازی گفت: بله، استعفا داده‌ام و امروز این درخواست را به محمدرضا زنوزی مالک باشگاه اعلام کردم وقتی دیدم نمی‌توانم در این سمت مؤثر باشم استعفا دادم و اگر بتوانم به شکل دیگری کمک می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا با استعفای او موافق شده است، گفت: من استعفایم را داده‌ام و دیگر اینکه قبول شده یا نه را دیگر نمی‌دانم. مدیرعامل مستعفی تراکتورسازی در مورد اینکه آیا مشکلی وجود داشته که او تصمیم به استعفا گرفته است؟ گفت: خیر، در فضایی کاملاً‌ دوستانه  این اتفاق افتاد و فقط بین ما رفاقت بوده و دوستی، هیچ مشکلی وجود نداشت. اگر از من مشورت و کاری بخواهند با کمال میل می‌پذیرم و هر کمکی که بتوانم به تراکتورسازی می‌کنیم.

با اینکه درودگر توضیح شفافی درباره استعفایش نداد اما طی روزهای آینده بی تردید در این خصوص بیشتر خواهیم شنید. وی به پست مدیر بازاریابی سازمان لیگ برگشته است.

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو سفر کردی ، کچلها همه گیسو کندند / از فراق تو عجب تراختوری داغان شد!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان