بازدید 2096

مرگ دو نوجوان با پرت شدن از قسمت بار وانت

کد خبر: ۸۲۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 12 August 2018

تصادف خودروی وانت با مینی‌بوس در کمربندی پیشوا ـ ورامین دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

به گزارش قانون، این حادثه در ساعت 18:43 روز جمعه حادثه در کمربندی پیشوا ـ ورامین، تقاطع جاده سعدآباد به سامانه 125 آتش‌نشانی ورامین اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه دو و تیم نجات ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

بهنام کرمانی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی وانت با پنج سرنشین مرد به شدت با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرده و بر اثر شدت این حادثه دو سرنشین وانت (دو پسر نوجوان) که در قسمت بار حضور داشتند به بیرون از خودرو پرتاب شده و به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه اتاقک وانت متلاشی شده و دو سرنشین در اتاقک خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش قطعات خودرو کرده و دو سرنشین محبوس را خارج کردند.

کرمانی با بیان اینکه این حادثه دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت، تصریح کرد: در نهایت مصدومان برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت 19:10 پایان یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار