بازدید 4177

پیشرفت آمریکا در مذاکره با مکزیک و هشدار به کانادا درمورد وضع تعرفه بیشتر

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ، روز جمعه گفت که ایالات متحده و مکزیک در مورد قراردادی تجاری پیشرفت هایی داشته اند و به کانادا هشدار داد که اگر با اتاوا به توافقی دست نیابند، بر روی صادرات خودرو های آن ها مالیات وضع خواهد کرد.
کد خبر: ۸۲۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 11 August 2018

پیشرفت آمریکا در مذاکره با مکزیک و هشدار به کانادا درمورد وضع تعرفه بیشتررئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ، روز جمعه گفت که ایالات متحده و مکزیک در مورد قراردادی تجاری پیشرفت هایی داشته اند و به کانادا هشدار داد که اگر با اتاوا به توافقی دست نیابند، بر روی صادرات خودروهای آن ها مالیات وضع خواهد کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، ترامپ در توییتر گفت: "معامله با مکزیک به خوبی در حال پیش رفتن است. باید مراقب خودرو سازان و کشاورزان باشند یا معامله ای در کار نخواهد شد. رئیس جمهور جدید مکزیک، یک نجیب زاده واقعی بوده است."

او گفت: "کانادا باید منتظر باشد. تعرفه ها و موانع تجاری آنها بسیار زیاد است. اگر ما نتوانیم معامله کنیم، بر روی اتومبیل ها مالیات وضع خواهیم کرد."

این در حالی است که واشنگتن در یک ژوئن با اشاره به زمینه های امنیت ملی تعرفه هایی را بر روی واردات فولاد و آلومینیوم از اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک وضع کرد و ترامپ تهدید کرده بود که این تعرفه ها را بر خودرو ها و قطعات خودرویی وارداتی از اتحادیه اروپا گسترش می دهد.

در واکنش به تعرفه های فلزات ایالات متحده، اتحادیه اروپا قبلا بر واردات کالاهای آمریکایی به ارزش ۲.۸ میلیارد یورو (۳.۳ میلیارد دلار)، از جمله مشروبات الکلی و موتور سیکلت هایی که تولید برخی از حوزه هایی است که در انتخابات از ترامپ حمایت می کردند، وضع کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار