بازدید 4925
۱
سوژه

لیگ هجدهم؛سنگ زنی روی سکوها بجای گلزنی روی چمن

پرونده هفته سوم را در حالی می‌بندیم که معتقدیم در این هفته، چیزی غیر از فاجعه برای فوتبال ایران رقم نخورد و یک افتضاح واقعی در پرونده لیگ هجدهم ثبت شد؛ چه در در.ن میدان و چه روی سکوها...
کد خبر: ۸۲۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 11 August 2018

هفته سوم لیگ برتر نیز به اتمام رسید اما این هفته برخلاف دو هفته قبلی، مسائل دیگری رخ داد که اصلا به صلاح فوتبال ایران نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، هشت بازی در این هفته طی روز‌های پنجشنبه و جمعه انجام شد که از جمع ۱۶ تیم لیگ برتر، تنها پدیده مشهد در دقیقه ۲+۹۰ و استقلال تهران موفق به کسب پیروزی شدند و ۱۴ تیم دیگر تنها یک امتیاز گرفتند. افتضاح بعدی در هفته سوم لیگ برتر تعداد گل‌های ثبت شده است. در ۸ بازی این هفته تنها ۸ گل روئید و آن هم به لطف درخشش مهاجمان استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز بود.

هفته سوم؛ افتضاح و فاجعه!
تصور کردن این شرایط هم عجیب است؛ بعد از جام جهانی، در حالی که باید سواد مربیان ایران بالاتر از گذشته رفته باشد، این تعداد گل رقم خورده در ۸ مسابقه، چیزی غیر از فاجعه و افتضاح نیست. موضوع وقتی پیچیده‌تر می‌شود که بدانیم از جمع ۱۶ تیم لیگی، تنها ۶ تیم در این هفته به گل رسیدند و ۱۰ تیم دیگر اصلا نتوانستند گل بزنند!

سایپا، ذوب آهن، استقلال خوزستان، پرسپولیس، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان و پیکان، ۱۰ تیمی بودند که حتی قادر به رقم زدن گلی هم نشدند که از این میان، نفت مسجدسلیمان تنها تیم لیگ است که در ۳ هفته گذشته و در ۲۷۰ دقیقه‌ای که از لیگ هجدهم می‌گذرد، هنوز گلی به ثمر نرسانده است!

نساجی مازندران، پارس جنوبی جم، گسترش فولاد تبریز، سپیدرود رشت و پدیده مشهد نیز بیش از یک گل در بازی‌های شان به ثمر نرساندند. ۲ گل از ۸ گل این هفته هم از روی نقطه پنالتی رقم خورد.

لیگ هجدهم؛سنگ زنی روی سکوها بجای گلزنی روی چمن

فاجعه بعدی نیز در اهواز و تهران رخ داد. دیدار استقلال خوزستان – پرسولیس و همچنین بازی استقلال – تراکتورسازی، به هر چیزی شباهت داشت غیر از فوتبال. سنگ پرانی، پرتاب ترقه، فحاشی، مصدوم کردن هموطنان، توهین، تخریب تاسیسات ورزشگاه و… از جمله ساده‌ترین اتفاقاتی بود که در این هفته برای این دو بازی رقم خورد.

پرونده هفته سوم را در حالی می‌بندیم که معتقدیم در این هفته، چیزی غیر از فاجعه برای فوتبال ایران رقم نخورد و یک افتضاح واقعی در پرونده لیگ هجدهم ثبت شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اشتباهی استراتژیک
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار