بازدید 7363

سفر به وارنا، سرزمین زیبایی‌ها

کد خبر: ۸۲۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 08 August 2018

بلغارستان کشوری زیبا در جنوب شرقی اروپا و پایتخت آن صوفیه است. زبان رسمی این کشور بلغاری و واحد پول آن لِف است. بلغارستان چهاردهمین کشور بزرگ در اروپا است. در سال ۲۰۰۴ به عضویت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) درآمد و در سال ۲۰۰۵ اتحادیه اروپا، درخواست عضویت بلغارستان را در این اتحادیه پذیرفت و روز عضویت این کشور در اتحادیه اروپا را ۱ ژانویه ۲۰۰۷ اعلام کرد.مهمترین صادرات آن اسانس گل رز است.

سفر به وارنا، سرزمین زیبایی‌ها
وارنا پس از سوفیا و پلوودیو سومین شهر بزرگ بلغارستان است.این شهر بر کرانه دریای سیاه در نزدیکی دریاچه وارنا واقع شده و بندر مهمی در بخش شرقی بلغارستان بشمار می‌رود. یکی از شهرهای فعال و در حال توسعه بلغارستان دارای جاده های ارتباطی خوب ، هوای عالی و حمل و نقل دریایی و راه آهن است و هر ساله بیش از هزاران نفر از اهالی بلغارستان و دیگر کشورها ، تعطیلات خود را در سواحل زیبای شنهای طلایی می گذرانند.
وارنا یک منطقه اروپایی با جاذبه های تفریحی توریستی خوب بوده که با توجه به واقع شدن در اروپای شرقی نرخ ارزانی دارد .


در شمال وارنا، سرزمین ماسه های طلایی که به واقع مروارید سواحل دریای سیاه محسوب می شود به لطف پوشش گیاهی بی نظیر و سواحل نیلگون و وجود ماسه های طلایی رنگ، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان است. وجود امکانات مدرن تفریحی، هتلهای لوکس و منحصر به فرد در قلب جنگل و کنار ساحل تابلوی بی نظیری از یک منطقه توریستی بوجود آورده و هر فردی در هر سنی از کودکان تا سالخوردگان می توانند از یک سفر خاطره انگیز و عالی برخوردار شوند.


بالچیک (Balchik)، تور سافاری، پارک جاذبه ها، بازدید از کشتی دزدان دریایی، بازدید از نسبار Nessebar (شهر چهل کلیسا)، بازدید از کلیساهای تاریخی نیز از دیگر جاذبه های شهر زیبای وارناست.
با این اوصاف اگر شما تصمیم گرفته اید برای آخرین روزهای تعطیلات تابستانی خودتان سفری را به وارنا برنامه ریزی کنید و از نزدیک این شهر زیبا و ساحلی را ملاقات کنید خوب است بدانید اگر با تشرکت خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری «ایران مرکز» به تور وارنا بروید نه تنها یک سفر جذاب و دیدنی را تجربه خواهید کرد بلکه می توانید از سایر خدمات این شرکت از جمله تخفیف ها و شرکت در قرعه کشی هایی با جوایز نفیس بهره مند شوید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع این تورها، قیمت ها ، تخفیفات و انواع قرعه کشی های مرتبط با آنها روی لینک های بالا کلیک کنید.


لازم بذکر است شما برای استفاده از این خدمات صرفا باید از طریق لینک های بالا اقدام کنید تا بتوانید یکی از برندگان خوش شانس جوایز تورهای شرکت خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری «ایران مرکز» باشید. طی روزهای آینده سایر تورهای این شرکت را به شما معرفی خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس